2 timmars väntan....

Så länge fick vi vänta idag för att få träffa doktorn på vc, man höll på att bli knäpp, nåja gumman hade inte öroninf, tur som var, Dock rodnat o lite svullet så kunde vara på g, så recep ligger på apoteket i fall det skulle behövas men ännu så länge räcker det med näsdroppar x3....

Så prommisen med Pia och Diezel sköts upp till en annan dag, kanske lika bra det, hon lät lite  trött idag efter ett sent julbord dagen innan =)

VAr på jul på liseberg i går, såå mysgt, gumman har ju nått den magiska 90 cm gränsen =) Jajjamensan stor nog åka assa karuseller nu, o det må ni tro, att vi åkte en hel del. en del åkte papsen, en del åkte jag o en del åkte vi faktiskt alla 3, roligt hade vi. Tyvärr hade tomten gått för dagen när vi hittade fram till honom nåja inte så länge kvar tills tomten kommer på riktigt nu.. Jag o Cicci spelade på hjulen men ingen av oss vann =( JAg som ville vinna en storrrrrrrr choklad ask, jaja till somamren...


Blev förresten supersugen på att jobba när jag var på vc med gumman, såg så mysigt o kul ut att få jobba o möta alla patienter. Så när vi  nu vet hur allt blir o när julens stök är över ska jag ringa eller rent utav gå till något place o visa upp mig så jag  kanske får jobba lite extra iaf. Saknar mitt jobb nu!!

Lillla snutten min, får lite ont i hjäretgropen när jag tänker på hans sits just nu, när han tom berättar att det inte känns särskilt kul att åka o träna just nu. Då känns det inte kul,! Jag vet ju att hockeyn är de han älskar allra mest (ja förutom oss då såklart) Men jag peppar så gott det går o hoppas att allt löser sig på ett bra sätt snart. Nåja allt som sker har en mening, gäller bara att lista ut vad ... Snart är de iaf ledig helg o vi kan mysa, dock tror jag det blir en tripp till lager imorgon, måste ju börja åka dit nu om vi ska hinna innan jag pyser hem, shit pomfrites får ju komma hem till mamsen snart, *SAKNAR*


Nu ritdags, ovanligt va?? !!  =)







Kommentarer
Postat av: Cammi

Visst var den lite smårolig, antar att du oxå läste ända till slutet? ;-) Dock var jag säker på att det var tomten som överlevde! Snart ses vi, ska bli sååå roligt!!! Synd att ni är här så kort stund så vi inte hinner med nå party....hade varit nice!! Vi ska ut på juldan, o´learys har premiär i happis..ska bli så roligt att träffa alla igen!

2006-12-16 @ 16:59:40
Postat av: JENNY

Hej!!

Jodå nog läste jag till slutet alltid :-)
JAg synd man itne hinner vara längre hemma vi får ta party till våren istället o bara ses denna gång! Ska bli urmsyigt! Vi får höras bättre om när o var vi ska ses sen, Hur jobbar stefan 22a el 23?

Nu vöntar jag ivrigt på snutten som ska komma med lite grejor så jag kan göra kladdkaka mums=) Gumman sover redan, värre i öronen igen msåte nog hämta ut pencillit imorrn, hoppas denna smak är lite godare än den förra, för den var verkglein pest o pina att få i henne..

Nåja trevlig helg på er!!

2006-12-16 @ 19:15:10
Postat av: Cammi

Stackarn som måste ha öroninflamtation igen. Hoppas det går över snabbt! Thilde är jätteduktig på att ta medeciner i alla fall de olika hon har haft, hon dricket ur en liten kork helt själv :-) Usch på onsdag ska de kolla upp hennes urinvägsinfektion, det som stod i kallelsen att det ska göra fick mig att knipa i hop mina egna ben. Stefan har lovat att ta det, jag kommer att vara där men inte där inne hela tiden för det vet jag redan nu att jag inte kommer att klara. Men hon brukar vara duktig så det går nog bra. Stefan jobbar inte alls de dagarna men det gör jag minns dock inte hur, förstår inte att jag varit så dum o tagit på mig jobba när vi har sååå mycket med uppsatsen nu...nå man kan inte alltid tänka sig för :-)

kram

2006-12-16 @ 23:10:48
Postat av: Jenny

Usch ja det är jobbigt o se när det gör något som det tycker är obehagligt.. Men som du säkert vet så är de ju oftast så att vi föräldrar upplever d mkt ävrre än våra barn...

Tindra brukar oxp drickar ur sin egen kopp men denna pencillin tycker hon bara är apäcklig o tvärvägrar. de recept vi fått nu ska vara en annan smak hoppas den går bättre!

JA jag känner igen mig i det där med att ta på sig jobb(ja inte just nu då.. men när man var io jobbartagen, svårt säga nej.. Men vi hör av oss när vi kommit hem o hör hur ni har d med era planer!
Stor kram fr oss

2006-12-17 @ 13:18:24
Postat av: Jenny

Usch ja det är jobbigt o se när det gör något som det tycker är obehagligt.. Men som du säkert vet så är de ju oftast så att vi föräldrar upplever d mkt ävrre än våra barn...

Tindra brukar oxp drickar ur sin egen kopp men denna pencillin tycker hon bara är apäcklig o tvärvägrar. de recept vi fått nu ska vara en annan smak hoppas den går bättre!

JA jag känner igen mig i det där med att ta på sig jobb(ja inte just nu då.. men när man var io jobbartagen, svårt säga nej.. Men vi hör av oss när vi kommit hem o hör hur ni har d med era planer!
Stor kram fr oss

2006-12-17 @ 13:18:25
Postat av: Cammi

Jag har stora planer på att bli sjuk, eller jag har hosta så jag ljuger ju inte ;-)

2006-12-17 @ 20:52:01
Postat av: Jenny

Ja ibland rår man inte för om man blir sjuk ;-)

Är själv supersugen på att jboba nu men vi får la se hur det känns efter nyår kanske de lagt sig då, men det tror jag ej, vore faktikst jätteskoj.. Men nu längtar vi bara hem ,ska bli så skönt komam hem några dar!

2006-12-18 @ 12:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback