....

C.Fugelsang...Sveriges förste man i rymden snart, so what, men för gummans skull får jag la lägga det på minnet, för det kommer hon säkert ha på något prov i framtiden, så nu är det alltså dags att börja känna sig så där gammal, att man minsann varit med om sakerna som barnen får läsa om i historieböckerna =)

Sitter här o skulle eg antingen pluggat eller städat idag men har inte gjort något av det, Städa så trist, plugga ingen motivation för tillfället... Men ska göra ett snabbryck snart iaf damsuga mkt trevligare fredagsmys sen då, Dessutom är snutten ledig imorrn sååå mysigt..  Som sagt kanske träffa guldhedsmaffian på em, men på förmiddagen har jag hittat ett jättemysigt ställe vi kan gå till o äta lite matsäck o mysa, perfekt för båda våra småtjejor...

Till veckan måste man ta tag i julklappshandeln, inte köpt en enda ännu, opps panic panic snart!!


Hockeyn känns bara trist för tillfället, nye coachen vill att j ska spela ett så tråkigt spel som gör han så stressad, nej fy, usch orkar inte tänka på det nu. Men j kom iaf hem igår och var på ett humör jag aldrig någonsin sett honom på, verkade lite uppgiven faktiskt. Arg, besviken, fundersam är nog ord som även de passar in i hur han kände igår..Nåja som sagt bara kämpa på, iaf bara en match kvar innan det blir ett litet break, känns som att det kommer ganska lägligt!

Shit vad det regnade igår vi var ut till freddans föräldrar o såg på eländet (matchen, alla backar såg förresten väldigt vilsna ut igår, synd bara att j fick ta all skit för d) när jag körde hem såg man knappt något ibland för det verkligen vräkte ner, lite obehagligt men vi tog oss hem helskinnade...
I Munkedal underhöll gumman Per o Anneli, de skulle sova med henne på golvet så hon tyckte nog om dem, klart man gillar folk som bjuder på apelsin o  pepparkakor =)


Längtar längtar efter lite mys tid med gubben efter jul fast samtidgt kommer jag SAKNA SAKNA SAKNA så mycket kommer nog vara en kosntig känsla, o visst jag kommer säkert böla lite efter jag pratat med hon i telen  men ska ändå bli kul för alla, Kul för tindriz o vara med mommo o moffa o morbror, o kul för dem vara med henne, som de längtar.. Som sagt även lite mysigt för oss att kunna gå på exvis bio el ut o käka,..

Nej om jag ska hinna så måste jag TYVÄRRR ta fram den där eleändiga dammsugaren nu.. så so long ha nu en riktigt mysig helg o sköt om varandra o myyysssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback