En liten förklaring..

Till mina kära vänner!!!

Vill bara förklara för er som upplevt att jag varit lite konstig på sistone, kankse inte hört av mig som vanligt eller kanske varit lite skum när vi setts.. Att det absolut inte har något med er att göra!  Är bara mitt sätt att vara på när jag känner mig lite låg o tankarna snurrar i 300knyck uppe i huvudet.. Så förlåt!! Så jag hoppas ni har överseende med mitt lite konstiga beteende mellan varven och jag ska föröska bättra mig, ni är ju faktikst en stor del i att man mår så gott annars. Tack för att ni finns o är så goa!!



Det finns ett litet ord
För lite använt på vår jord
Det torkar tårar lindrar gråt
Det lilla ordet är
FÖRLÅT!

Today is not a holiday
It isn't even your birthday
But I still thought I'd
like to send
a special message to
my friend
You make me laugh and
make me smile
You ease my troubles
for a while
When clouds are thick and
skies are grey
you put some sunshine
in my day
You're really thoughtful
sweet and kind
A friend like you is hard
to find
I know I've told you
once or twice
But someone who's as
great as you
should be told more
than I do
And so I send these words
with love...
And why did I send them?
Just because!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback