En middag i highfivandets tecken ...

Igår var mysafton, föst beställdes det hem pizza och higfivades vid bordet (se bild)
Sen såg vi på mora träsk med gumman ha ha.. Papsen begav sig ut på prommis med Freya. Hon är så söt när hon galopperar i skogen.. Jag o gumman började klä om till pyjamas o gumman besökte John blund... Snart var det dags för idol final fick då besök av cicci o freddan. Vi damer Drack lite vin o alla mumsade lite glass med frukt.. Jag hade otroligt  svårt bestämma vem jag tyckte skulle vinna. Har hela tiden från början stenhårt diggat markus men mot slutet har även Erik blivit en av mina klara favvisar. Så jag kunde knappt bestämma mig. Men det som känns bra är iaf att de brukar gå bra för både ettan o tvåan:-)  Så ok norrland vann!

Lärde mig även en liten läxa igår. Hade köpt ett sånt roligt bollnystan till Freya, misstaget var att jag råkat ta ett med fyllning. Freya verkade inte ens gilla det som var i ut spred bara ut det på HELA vardagsrumsmattan. Så inga mer bollar med grejs i, dock bärna bollar eller kuber utan fyllning i med bara nån lite karra i, det verkar de tycka e skoj..

Idag verkligen vräker regnet ner, inte ens freya är sugen på att gå ut nån längre sväng (tur för oss..) Har stått i GT varning om översvämningar här i GB o det kan jag förstå för om man ser nivån på mölndalsån, spec där nere vid scandinavium så förstår man att mycket mera vatten ryms inte där..
Jaja vi har iaf beslutat oss för att vara hemma idag. Kom på att gumman kan behöva en "hel vara hemma dag" oxå. Varit på dagis hela veckan o imorrn ska vi ju o bada så vi myser här istället. Nu har vi då inget val, Jag lät gubben ta bilen.. (blir ju lätt otålig så jag kom på att man hade kunant åka till lager idag, eller i af åka o köpa pepparkaksdeg o formar o baka med gumman, fast hon skulle nog bara äta upp degen)


Här en liten highfive bild från fredagsmiddagen :-)
121445-73

Så highdfive på er allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!
Vad söt Tindra är=)Längtar efter er=)

2006-12-17 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback