Fredagsmys blev utgång o lördagsmys = besök hos torsten

JA I går var det tänkt jag o gubben skulle mysa o bara ta oss någon öl o cider men som vanligt fick jag lite partysug då. Så jag messade Cicci o frågade, nästan synd hon nappade ha ha, för mitt sug brukar gå över o jag hade det väldans mysigt hemma med gubben oxå. Fast kvällen ute var oxå trevlig vi var bara ut en sväng o satt mest o surrade med en av Johans lagkompisar o hans kusin samt hennes kompis, väldigt trevliga. När de skulle vidare o shake ass kände både jag o Cicci att nu var det nog nu ville vi hem o mysa med gubbarna våra. Men en trevlig lugn kväll var det. Hade lika gärna kunnat vara hemma o bara mysa men kände bara för att komma ut o få rensa huvudet lite, inte bara i johans huvud tankarna far..


Lite partysug i blicken :-)  (dock ännu osminkad o jävlig ha ha)


Idag lördag har vi varit o myst o promenerat i slottskogen, Väldigt kul för Tindra se alla djuren o bra övening för Freya. Som vängit lite ivrig i början men gick över ganska snabbt så det gick väldans bra faktiskt, kul!
Johan fick se sin vän Torsten (ja vi kallar älgen så) Johan var nämligen i slottskogen i somras/höstas o hade något nära möte med Torsten, han sa att det blev så goda vänner ha ha
Här är han iaf kära Torre
121445-76


Här kommer lite pics på La familia (förutom Mr Franz han står bakom kameran..) Men se vilekt väder, 9e december helt sjukt...

121445-77
Go gumman fick hälsa på en Jack russel som oxå hade blåtira, de såg så gulligt ut som om de varit i slaggis :-)

121445-78
Tyvärr syns inte lillgumman så bra, men hon var väldans faccinerad av alla djuren hon sätt o satt o lät bää bää bää som getterna lät...

121445-75
Inne på Barnens bondgård fär man kan kika på getter o ankor o höns på nära håll, väldans kul tyckte tindriz, hon fick även ett paket av tomten, så nöjd !!

Nu ligger Johan utslagen i soffan o vilar upp sig ska på middag i kväll  vi trodde dock inte det skulle bli något då frun är höggravid,beräkande till 11e o vi inte sett eller hört något från dem på länge.. Men men så plingade de på dörren i går o ja han skulle bara höra vilken tid som gällde imorrn så då blir det middag med grannen ikväll.. Vi somplanerat gå på Liseberg med Guldhedsmaffian, johan har iaf pratat med Alex idag så jag hoppas vi kan få ihop något snart, nästa helg är gubben helt ledig kanske ni har någon tid över då?

Nu ska jag åka o handla o sen oxå vila upp mig inför kvällen..
kramen o kyssen på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback