Freya lär känna en ny kompis =)

Nyss hemkommen efter mysig prommis i skogen med Cicci o Ludde. Var trevligt får vi göra om!! Är nog viktigt för Freya få öva.. Hon är nog mest van springa lös i skogen o busa med sin gamla hundkumpis skulle jag tro. .. Hon morrade o blev lite arg på Ludde först, men sen när de nosat på varandra lite så gick det bra o efter ett tag på pormmisen gick det ganska smidigt ändå. Fast visst märktes det att hon som sagt nog inte är van att gå med ett annat "hundekipage" brevid sig.. Hon blir även sååå ivrig när hon ska få hälsa på någon, hund eller människa, ännu värre idag när Ludde hälsade först men men som sagt vi övar på..
Ser verkligen fram att gå på hundkurs, jag tom längtar litegrann, ska bli så kul!

Lite lustigt jag sa precis till Cicci att jag inte är lika gosissugen nu när man börjat promma ordentligt varje dag, Jo tjena mittbena, jag brummade direkt efter mitt besök på arbetsförmedlingen till maxi o köpte lösviktsgodis sen mös jag för fulla muggar =)

På lördag ska vi nog (kanske)  träffa Sanna o Alex o gå på liseberg ska bli mysigt så länge sen vi såg dem o kul med  jul på liseberg..

Så idag har jag knaoot hunnit in o vända förräns jag måste ut igen , psut nu blåser det som himla mkt oxå, men vi går uppp i skogen en sväng så freya får rusa av sig lite, eftersom det inte blir någon ordentlgit prommis ikväll då johan är borta..

Skrev förresten igår om min söta mammas nedräkning men kan även berätta att nu har jag oxå börjat längta efter att få åka hem, ska bli så skönt o msyigt, jag verkligen älskar julen, ska bli så mysigt få komma hem o bara vara, härligt!!

Snart dags hämta gumman ska bli kul höra hur det gåtti dag, när vi lämnade henne halv elva idag hade de små barnen gått på prommis o de äldre höll p åatt baka pepparkakor, så gumman fick alltså vara med de större o baka pepparkakor.. hmm undrar hur mkt bakat de blev för hennes del =)

tack o hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback