Härlig helg...

Vilken härlig helg vi har haft, mys på hög nivå! Känns dudnerlyxigt med en helg helg ledigt!
Igår var vi till lager 157 o fick lite handlat, dock lite besvivken fanns inte så mkt till vuxna.. Men till gumman hade jag som vanlgit kunnat handla upp hela butiken, men handlade fakitkst inget denna gång nu när julen nalkas..(jo en ltien tröja) Ångrar dock att jag inte köpte, röda skotsrutiga tights, gråa benvärmare o superkol svart kjol, samt röd bondelid tröja o svart kofta, hur fin hade inte vår tjej blitt då??!!

Till min stora besvikelse upptäckte jag att en av julklapparna inte var ritkgt som de skulle, kollade på alla andra saker jag köpt o dessa var helt ok jag måste helt enkelt råkat ta ett måndags ex, f*n jag som verklgien vill att julklapparna helt ok! Tyvärr ca 10mil enkel väg för att åka o byta... hmm hoppas det går bra ändå . Men jag sparar kvittot så hör vi med julklappmottageren sen hur denne vill göra, kan ju ta den o byta vid tillfälle o sedan skicka tillbaka. Men innan jul hinns det bara inte,tyvärr..

Idag har vi varit till Kungsbacka o kikat lite granna, nu hemma för lunch o mys med freya, för att sedan bege sig in till stan o gå o hälsa på tomten på Trädgårdsföreningen o se på tomteparad, Ska bli mysigt, ska föröska ta ngt bra kort då, länge sen sist nu...

Nu mera mys men ha det gott

Kommentarer
Postat av: Cicci

Visst var det härligt med en hel helgs ledighet :-)
Synd att det inte händer oftare.
Hoppas helgen varit toppen. Vi ses imorn på matchen.
Kramelikram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback