Mamma o pappa saknar dig gumman!!

Ja visst är det så att det är tomt när gumman inte är hemma, titt som tätt kommer vi på oss att prata om hur gumman brukar göra när vi gör olika saker, Vi saknar henne massor! Men förösker koppla av o ha det mysigt, ska bli en skön o underbar vecka, vet att det börjar låta tjatigt men synd bara att läget är som det är just nu..

Idag var jag en snabbis ner på frölunda torg, hittade kanske något fint att ha på mig men vet inte om jag ska bege mig in till stan först, tyckte byxorna jag fann satt lite konstigt ibaken o man vill ju ha en fin bakdel *garv*  Massa saker på rea men det innebär även minst lika mkt folk så man måste ha orken o tiden att gå på stan, kan inte bestämma mig om jag ens orkar fara in på stan...

Frölunda vann idag,kul. Kul att se Fabbe han är verkligen grym just nu, ja även första linan såklart.. .Hmm ja de flesta spelar bra nu, kul att freddan o 4e spelar bra. Idag när jag inte hade snutten att hålla koll på så ska jag erkänna att jag kikade lite extra på freddan, annars ser man mest intensivt på sin egen o hinner inte lika mkt med o specialstudera nån annan. Men nu hade jag liksom all tid i världen. Måste säga att han är riktigt duktig och som de säger tar han ett ganska stort ansvar bakåt i sin centeroll. Bra freddan, keep up the good work!!  Den nya backen verkar även han vara en riktigt bra spelare bara han får lite mera tidFast det är klart det inte känns kul ändå. Läget känns lite hopplöst,, jag märkte inte att alvara var bort i 13 min i första perioden, men tydligen var han det och gubben fick ändå inte ett enda byte, så läget känns lite småtrist...
Men men man kan bara vänta o se... Känns lite trist för mig oxå, Vi pratade nere på hallen om hur viktigt det är att vara sin egen person o jag håller till fullo med.  Jag har aldrig varit o kommer aldrig bli en sån tjej som bara "fogar mig efter johan" o bara blir hans tjej, "en hockeyfru", nej fyy  jag är för bra för att glömmas bort ha ha... Men läget känns som sagt lite tufft för mig just nu oxå, för hur gärna jag än vill så känns det lite dumt att ringa någonstans dessa dagar o lova in sig på ett jobb o sen kanske man inte blir kvar, eftersom vi har barn ihop så vill jag inte direkt att vi skulle bo på varsitt ställe. Ännu mindre eftersom gbg inte är min hemstad o jag inte skulle ha någonsom helst hjälp med gumman om inte kära snutten fanns här.. Men förhoppningsvis får vi lite klarhet inom kort, jag är som sagt redo att axla min yrkesroll som jag utbildat mig till, såååååååå kul, längtar faktiskt! Hmm dock  inte till de tidiga morgnarna, fast det brukar gå bra, jag har aldrig haft särskilt svårt att ta mig upp, när jag väl klivit upp blir jag snabbt pigg o på jobbet flyger ju ofta de första timmarna sin kos..

Ser faktiskt framemot både fredag o nyårsafton även fast båda dessa dagar ännu är lite luddiga så ska de iaf bli kul att umgås i avslappande former med sina vänner o kanske något glas vin eller drink
=)       PARTY             =)               

Kommentarer
Postat av: Sanna

VÄNNEN! Kollade in länken du fixade i min blogg. Sitter här och bölar nu! haha, jag är ju en smula känslig kanske. ;-) Otroligt fin film. Verklien. Och JA suget blir inte precis mindre! hihi... VILL HA LITEN!! Fan Jenny, vad sägs om dubbla magar? hiihi. Lääängtar tills nyår btw! Skall bli såå trevligt. Puss & snutt gumman

2006-12-28 @ 14:54:30
Postat av: Jenny

Hej!
ja visst är den fin! Suget blir inte mindre direkt om man säger så ;-) Vi pratar fakitkst väldans om fta om en liten bebbe till, så mysigt ha en ltien en att snosa på som man bara står o tittar på o känner sig som världens lyckligaste. Dock har vi bestämt oss vänta tills efter sommaren. Men då j*klar ska gubben få ladda bössan igen ha ha ha

Känns lite för tidigt ännu, som du vet har gogumman massa energi o vi känner oss inte ritkgt redo för en till liten parvel än. Man vill få vara lite egocentrisk ett tag till =)
Men sen du tjejen då kan vi allt ha boxningsmatch om vi ställer magarna mot varandra (iaf om H*n blir som tindriz var i magen, för där var det aldrig lugnt vill jag lova)

Snart nyår... =)

2006-12-29 @ 11:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback