Mums vilken god middag..

Oj oj oj vad gott, vilken rödvinssås, mumma säger jag bara, så nu lär man ha prestationsångest när de är dags att bjuda tillbaka ... =) Det var även sååå fint i deras hus, då känner man bara vad trist vi bor, så mkt man eg kan fixa o göra men som man såklart inte gör då det ej är vårat o kanske bara för en sässe, men de hade iag jättefint o var/är verkgligen goa snälla människor. Kul att lära känna dem lite bättre... Hmm Johan lär nog ta både en o två golfrundor till våren skulle jag tro, men men kan ju jag snosa bebbe med Sophie =)

Jörgen har inte skojat när han sagt att Sophie har stor mage, oj oj vilken kula, så söt man glömmer hur stor mage man egentligen haft.. Jag tyckte det såg ut som en liten killmage, garanterat en tjej bara därför.. Ska bli så kul när den kommer, äntligen nån i närheten som får en liten en som man kan låna o snosa på,..

Tindras nya grej verkar förresten vara att bädda ner sina nya kompisar, japp denna gång var det höggravida Sophie som fick lägga sig på golvet o sova brevid tindra..  Hon förstod inte vad man menade när man sa att hon hade en bebis i magen, såg mest förundrad ut o sa något om bebis, tröjan.. vet inte riktigt vad hon menade.. Hon är iaf så söt, först lite avvaktande när man kommer till någon ny men sen när man ska åka hem så får folk så hjärtliga kramar ,både Jörgen o Sophie fick flera kramar innan vi gick hem..

Imorrn ska vi nog gå en sväng på stan efter johans träning. Så gumman får se på alla tomtarna i Nks skyltfönster o Freya får öva sig på att gå bland massa folk. Ska bli kul för hela familjen. Nu ska jag försöka få gumman att varva ner inför sängen så vi får en ltien msystund jag o gubben..

kram o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback