Ny lista... länge sen sist nu =)

Hur dags brukar du gå upp på morgonen?
Oftast kring halv åtta-åtta tiden...


På vilket sätt betalar du dina räkningar? Ex.: Giro (med brev), kontant, internet o.s.v.

Via nätet.


Av vilket märke (tillverkare) är din dator?
oj då måste kika efter inte så bra koll, En bärbar LG


Om du dricker kaffe - ska det vara svart eller vill du ha i mjölk/socker?

Dricker sällan kaffe o om jag dricker ås mkt mjölk i ha ha

Vilket är ditt favoritplagg som du oftast tar på dig?
Är nog ändå att få gå omkring i mysisarna hemma :-)

Källsorterar du sopor?
Nope.


Hur gammal var du när du kom i puberteten?

Ja du kommer inte ihåg säkert vid 12års åldern


Finns det någon speciell sång som berör dig extra mycket? Vilken och varför?

Det finns nog ett par stycken. Lite  beroende av humör, jag o snutten har iaf vår sång, som är Sara Löfgrens, "För alltid"


Finns det någon färg som ger dig rysningar och som du undviker?

Kan oxå beror på i vilken kombination och hur men rent allmänt så är aprioks ingen höjdare


Har du en dvd-spelare? (Dvd i datorn räknas inte)

Jadå, fast den hör eg till vårt trasiga hemmabio system så man får ha ljudet jättehögt på teven när man ser film...


Har du planer på någon utlandssemester i år?

Jag vill så klart som vanligt men beror väl på den där himlarns hockeyn oxå.. Men till solen vill jag!!


Tror du att du får tillbaka på skatten senare i år?

Ingen aning fakitkst, brukar ofta få litegrann


När var du senast sjukskriven?
Länge sen innan min sskutb, då jag hade en inflammation i axeln..


Vilken sorts mjölk köper du?

Grön eller hru var det nu är den röd här.. nej färgerna blir jag inte klok på , så jag säger väl som så att jag dricker oftast lättmjölk o gubben mellanmjölk.


Kan du laga en punktering på cykeln?

Ytterst tveksamt, har en så händig far som brukar hjälpa mig, här nere ligger cykelaffären så behändigt till ha ha


Brukar du blanda sängkläderna eller följer du de set som de ibland paketerats i?

Följer nog oftast set men har många fler kuddar så det blir nog annan vvariant..

Sparar du i aktier?
Nope.

Köper du din lunch på något uteställe eller tillagar du själv din lunch?

Nja oftast bara om jag är på stan eller på vift med någon vän annars är jag dålig på att laga lunch blir ofta rostmackor o oboy, jag vet skäms på mig..


Kommer du ihåg alla dina klasskamraters namn från grundskolan?

Om jag ser en bild, Absolut, om jag bara ska räkna upp dem så här så får jag nog tänka till så jag inte glömmer någon...


Vilket årtionde hade det häftigaste modet och musiken enligt din mening?

80-talet! ;) Se bara på kläderna … :D


Kan du hjärt- och lungräddning samt släcka en brand?

JA måste väl säga jag kan HLR som den SSK man är men ltie panik skulle jag nog få, o släcka en brand ,nja inga större bara smärre olycksfall :-)


Vilken är den hemskaste present du fått?

Oj då svårt svara på brukar få ganska bra presenter.. Men kanske något klädesplagg när man var yngre, ha ha just ja kom ihåg att mormor alltid envisades med att köpa riktigt rekordeliga rejäla trosor när man precis var i  den åldern att bara string gällde så dem brukade jag skratta åt lite...


Hur skämmer du bort dig själv?

Borde skämma bort mig oftare :-) Nej men tar ett mysigt bad eller gör något som verkligen jag vill göra...

Har du någon egenhet som till och med irriterar dig själv?
Kan väl vara lite slarvig ibland..


Vad har du för ringsignal/låt på din mobiltelefon?

Stenmark tror jag, dags att ändra snart..


Vilken egenskap har din tandkräm? Ex.: bleker, mot tandsten, mot ilningar, mot karies, mintsmak, neutral o.s.v.

Hmm kommer inte ihåg vad den heter ,emn sett att den är på reklamen, inbyggt munskölj, det ni... ha ha

Är du ordningsam?
Nja kunde nog vara bättre, vi har inte stökigt men jag är nog inte den som har finast i garderoben eller den som skrubbar mest i hörnen..


Litar du på vårt rättssystem?

Inte tänkt så mkt på det fakitkst, tycker bara synd om stackars Calle J som måste tillbaka tillGrekland i gen, Kram till han o hans familj!!


Hur ofta tittar du på Rapport och Aktuellt?
Någon gång ibland.


Bilder från lussefirandet o julfesten kommer under kvällen...
Berättar även mer om detta då nu dags för prommis med hunden


Kommentarer
Postat av: Jenny

Som ni ser har jag lyckats bomba mig själv med samma lista, tyvärr går det ej att rätta till just nu pga problem med inloggning.. Så ni får ha överseende ska rätta till det så snart det..

Nyss hemkommen från trist men gott julbord.. JA lite låg stämning, synd det inte var på en fredag i stället så gubbarna kunnat ta några biror,nej ingen riktig lagfast/damfest i sikte på ,tyvärr... Nåja nu säoofan o ett STORT glas vatten såååå törstig efter alla julmat,. Tusen tack sanna för hjälpen med tindra!! Hon hade garanterat inte trivts där med alla väntan, tålamod e ju som sagt ej hennes starka sida =)

Kram på er

2006-12-13 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback