Party igår...

Igår var det middag o lite fest med laget. Förätten var jättegod men köttet lite väl rött för min smak men helt ok ändå. Och vad säger man om alkholen ja den får alltid godkänt =)

Var som vanligtl ite stelt på såna här till ställningar men ganska trevligt ändå, Jag o gubben var på väg hem vid ett-tiden men blev kvar bra mkt längre än så. Var en sväng på Excet, men fyy det stället gillade jag inte alls, kändes så trångt o sunkit. Gick sen till lounge där var d typ tomt med folk så det var oxå lite trist. Det är lite synd med gbg när man går ut så splittrar folket sig. Istället för hemma där man inte har så stort urval o kan fortsätta lattja med folket ute oxå...

Känner mig inget bakfull skönt, dock tror jag att jag har feber, fryser som en gris., ont i halsen o djävulusisk hosta har man oxå fått. Kanske satt för nära Cicci gumman igår haha Nej då jag ska inte skylla på henne haha... Får föröska kurera mig inför morgondagen men just nu känns det TYVÄRR inte lovande, för som sagt ¨å är formen långt i från prima, brrrrr måste gå o koka lite te nu o lägga mig under täcket, håller på att huttra bort här i soffan..

Just ja en liten kille som är nån månad yngre än tindra var i finland nu för att opera sin öron då han haft så mkt öronfinf. Hoppas inte gumman får så, hon har ju öroninf igen, min lilla lilla älsklingstjej.Mamma saknar dig massor!! Tindrizen du kommer väl ihåg att du har massa nya leksaker som vi ska leka med när du kommer tillbaka. Pappa saknar dig massor oxå. stor puss o kram till dig lilla älsklingen vår!!

Kommentarer
Postat av: Cammi

Roligt med party, själv tillbringar jag dagen på skolan...vi är typ ensamma här! Lär sitta halva natten oxå för att hinna klart, så går det när man tar jullov! ;-) Stackars Tindra som har öroninflamation igen, hon verkar ju inte tåla det norrländska klimatet nå mer...bäst att ni flyttar hem snart så hon slipper bli sjuk varje gång hon kommer upp hit ;-) Parta på för mig i mon oxå, det blir lugnt för min del. Ska vara i Jämtön hos Stefans bror med ungerfär 25 pers till...Thilde ska med så då har jag en orsak att lägga mig i tid o inte behöva dricka alkohol.

kram från oss o Gott Nytt År!!!

2006-12-30 @ 12:09:31
Postat av: Anna

Hej på er!
Hoppas ni har det bra där nere! VArt ju inte att ses så mkt där innan jul. Nåja, ens väng hann vi ju med iaf! Så stressigt sådär dagarna innan. Vår jul har varit bra, men i flängigaste laget. Var så skönt att komma hem i otrsdags, eller när det nu var.. :-)

Hehe, jaa du, husmorsskolan vet jag inte om den existerar så mkt. Tror du reder ut det där så bra själv så! Vi ska äta nåt hemskt gott och enkelt imorrn. Helstekt kycklingfilé som man fyller med fetaost, lindar in i bacon och sen häller man över en balsamvinägersås och in i ugnen. Såå gott! Har recept om du vill ha ;-) Till efterrätt, världens enklaste och godaste kladdkaka med nonstop. Jisses, jag börjar dregla nu när vi snackar mat :-)

Imorrn kommer Linda och Fredrik och Felix hit, blir nog lugnt. Ska jobba kväll på nyårsdagen. Hehe, får jobba med Laura på 61:an. Kul!

Nä, nu ska vi gå och ta en vinsluring. Emelia somnade tidigt idag, hon är hemskt snorig... TRåkigt..

HA det så bra och hälsa guben din. TRäffade förresten dina föräldrar och eran lilla prinsessa på stan igår! Hon är då för söt, lillgumman!

Nä, gott nytt år på er! Hör av dig om du vill ha recept ;-) (jisses vad långt det här blev..)

KRam!!

2006-12-30 @ 19:48:49
Postat av: Anna igen..

Glömde!
Byxorna från er var verkligen jättefina! Tröjan också, men vi har inte hunnit använda den ännu. Byxorna sitter helt perfekt! Tack!!

2006-12-30 @ 19:51:39
Postat av: Jenny

Anna:

Kul jobba med Laura, vilka toppsköterskor patienterna får möta =)

Bra brallsingarna passdade, jag gilalde dem själv oxå men fanns tyvärr inga som passade gumman vår, hörde av mamsen att ni stött på varandra, Shit vad vi saknar vår lilla älskling! Mne lite mys har vi oxå ,dock trist bli sjuk men men bara kurera sig..

Vad kul att va med Linda o co.. Han måste va allt bra söt felix, har inte vågat mig in till grannarna än o kika på deras nytillskott, för så skulle jag bli sååååå sugen (ja o nu kan jag ju inte med denna förkylning)

Nu blir det inte så avancerat här heller eftersom d bara blir jag o snutten imorrn, men vi har lyxat till d o handlat oxfile o grejor för presentkortet som vi fick på en mataffär av hockeyn.. mumma!!

Längtar efter att ses igen! Hälsa o krama familjen!

2006-12-30 @ 22:35:36
Postat av: Jenny

Cammi:
Gumman gumman, hoppas pluggandet går bra o att det lungnar ner sig snart! Jag håller tummarna för att uppsatsskrivande går ritkgt bra o att du fårt lite tid för mys o grejer oxå!!

Kul att va i jämtön, kanske thilde lär sig samma sak som gumman nyligen lärt sig..hmm vet inte vart det kommer ifrån men hon gillar att säga "skål" hmm vad ska folk tänka =)
Blir väldans lugnt här i gbg oxå eftersom jag är så risig, men men jago gubben myser på här hemma o tar d lugnt...

Ja kanske bäst vi pyser norrut snart då så gumman inte får så besvärlgit i öronen förjämnan... =) Nej allvarligt fyyy inte alls ku latt hon har så, men jag tror hon fick tillbaka det för att vi hade jättesvårt få i henen penicillinet ordentlgit förra gången så hon hade säkert lättare att få tillbaka det tyvärr..

Nu dags nanna kudden
Men stor kram till er!!

2006-12-30 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback