Samtal med Kalix =)

Nyss pratat med Johans goa grannar i Kalix, kul!!

Amanda gumman är verkligen en söt tösabit! Nioårig dundersöt tjej. Ojoj vad Roger o Emil ska få passa henne sen :-)

Hon sa till mig (via msn) att hon var lite besviken, för hon var kortast i klassen, hur söt är man inte då, när man fundrar på det. Hon vet nog inte om hur söt hon är. Bra är väl det, hoppas det fortsätter så när hon blir lite större. De snyggaste folken är oftaste de som är toksnygga men inte ritktigt fattat det, ni vet så där charmiga :-)

Johan sitter som bäst o försöekr få ihop en Pokekväll ,vore supernice. Måste bara påminna er grabbar om att det var damerna som vann sist =) !! U Can'T Beat us!!

Även kikat in på Kalixs ungdomshockeys hemsida, tänk det var där snutten började sin karriär, o nu såg vi lagbilden på Emil, kul kul. Vad kul det ska bli när Tindrizen blir stor nog för att sporta (kanske en liten hockeybror oxå.. ha ha) Om hon nu är intresserad av det. Jag kommer då vara där o heja så mtk jag bara kan, vad kul, gulligt!!

Nej nu sängen så jag orkar shoppa lite julklappar imorrn!
Hälsningar till tokstollarna på Hultstigen! We miss U See u Soooooonnnnn!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!
Jag saknar er också, men vi ses ju snart.

Kramar Amanda=)

2006-12-17 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback