Lite Skoj..

Nytt för mig men kanske gammal för en del mer datavana people :-)

Google verkar ha någon form av intelligens...

1.) Gå till
google

2.) Skriv in ordet Failure i sökfältet

3.) Tryck "Jag har tur"-knappen
istället för google search

4.) Skratta högt och inse att google är en
smartare sökmotor än vad
man skulle kunna tro!




Kolla även in denna gulliga dam:
http://www.freshtribe.com/video/goodbye_grandma.aspx



En sådan här drickesmaskin skulle det finnas på fler arbetsplatser kanske det skulle bli mer liv i luckan då o folk skulle vara lite gladare o kunna släpp loss....

121445-60
Såg förresten just på "Du är vad du äter" (jag alltså=godisråtta) där fick man tips . Mörka spritsorter så som whiskey, brandy o rödvin var mera gifitga för levern, man skulle hellre dricka vitt vin, vodka eller dylikt. När man sedan haft en blöt kväll ska man dricka ett glas vatten o ett glas apelsinjuice innan läggdags. Vattnet var väl ingen nyhet, det var för att minska uttrokningen. Juicen vara bra för levern så den bättre kan förbränna alkoholen. så detta ska jag börja göra efter mina partykvällar..


Här en liten lapp om öppettider.. Vad sägs om att ha öppet affärn i Kalix så här :-) ??

121445-61


Nog svammel för denna gång..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback