Utamanad

Jag har blivit utamand av Sussan, o klart jag svarar trots likande lista redan finns på min sida..
Så jag utmanar Cicci o Sanna (cammi blev ju utmanad av sussan så dig skippar jag gumman)!!



(x) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att du spytt
(X) Krockat någons bil
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
(x) Blivit dumpad
(X) Snattat
( ) Fått sparken
(x) Sagt upp dig
( ) Varit i handgemäng
(x) Smygit ut ur dina föräldrars hem
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arrestrerad
(X) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän (som sagt en vit lögn kanske)
(x) Skolkat (oja to much)
(x) Sett någon dö
( ) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
(x) Flygit flygplan
(x) Gått vilse (ja med mitt lokalsinne kan man inte annat)
(x) Rest runt i Sverige
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat i havet
(x ) Känt som du skulle dö
(x) Gråtit dig till söms
(x) Lekt tjuv och polis
(x) Nyligen ritat med färger (varje dag nästan, gummans favvosyssla)
(x) Sjungit karaoke
(X) Betalat för maten med enbart mynt (de behövde säkert växel o jag var säkert black)
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x) Busringt
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x) Dansat i regn
(x) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel
(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
(x) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x) Åkt rullskridskor
(x) Åkt skridskor

1.Något smeknamn? Jensan, jennybenny ha ha eller någon konstig form av mitt efternamn
2. Pappas förnamn? Klas Efternamn? samma som jag

3. Vilken är din favoritdricka? Vitt vin e mummaär ju fre em nu så kalrt man ska ha vin ikväll) annars är vatten en höjdare o oboy det e slurrrrp

4. Tatuering? Ja i svanken, vill kanske göra tindras namn någonstan men vet inte var

5. Kroppspiercing? Hål i öronen och i navlen

6. Hur mycket gillar du ditt arbete (1-10)? pluggar o fram tills nu inte vart så engagerad men nu börjar det verka kul men kanske 7, ganska fritt o skönt

7. Födelseplats: Luleå

8. Favoritsemesterort? Bali helt kalrt! Vill äka till Thailand el usa ja många fler ställen oxå..

9. Någonsin varit till Afrika? Nej

10. Någonsin stulit en trafikskylt? Nope

11. Varit med i en bilolycka? Inte dirket olycka men krocka ltie men ingen blev skadad

12. A, B, C, D, DD BH-kupstorlek? B

13. 2 dörrar eller 4 dörrars bil? 4 dörrar

14. Salladsdressing? gärna

15. Favoritpaj? Choklad! Kalddkaka mummma

16. Favoritnummer? 85 & 6 Gärna tillsammans = sex med snutten :-)

17. Favoritfilm? Så svårt med dessa så många bra filmer finns beror oxå på humör

18 Favorithelg? julen är mysig men tråkig för alla ensamma, midsommaren e kul

19 Favoritmat? Potatisgratäng o file med god sås o sallad yummie!

20. Favoritdag i veckan? Fredag helt klart (el kanske lördag om man ska ut, men inte söndag iaf)

21. Favoritmärke på kroppstvål? Palmolive

22. FavoritTVshow? Idol/desperate o Grey's anatomy

23. Tandkräm? Colgate

24. Favoritdoft? Älskar dofen i tvättstugan (alltås efter man tvättat ha ha) men även sniffa på mina älsklingar

25. Vad gör du för att koppla av? Tar ett bad med tända ljus kanske nån bra tidning eller vilar ser nån lättsam film

26. Hur ser du dig själv om 10 år? Lycklig glad men tyvärr fortfarande förrvirrad ha ha

27.Vad gör du när du är uttråkad? sitter vid datorn...

28. Vem svarar snabbast? Antagligen Sanna då Ciccis dator e paj..

29. Minst troligt han/hon svarar? Cicci som har trasig dator som sagt..



Kommentarer
Postat av: sussan

Jag visste jag kunde lita på dig :-)

Så kul att ni kommer *hoppas* skulle vara skoj att låta kidsen leka medan vi surrar skit :-)

Kram!

2006-11-24 @ 15:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback