Vår lilla Elefant!

Gummans första maskeraddräkt blev en elefant dräkt..

121445-58



121445-59

Hon verkade haft jättekul på dagis idag men var sååå trött när hon kom hem. Kanskei nte bara var pga maskerad blev även en sen kväll igår eftersom det var hockey. Blev dock en härlig kväll, vinst mot luleå :-)
Nu är vi på gång!!


Nu är det snart dags för fredagsmys med idol o hey baberiba, bara älskar när d härmar kungafamiljen så himla bra!!

Imorron ska vi ses hon Bronia o käka lite o surra blir trevligt!
Snutten har tre borta matcher i rad nu o har sin första roadtripp, lite typiskt typ enda ggn när jag har olbigatoriskt i skolan då är han borta.. men men barnvaktsfrågan är löst, skönt.

Just ja gumman har fram tills idag frentiskt ratat pottan varje gång vi nämnt den.Men ikväll när hon blev en nakenfis började hon prata om kiss o bajs o vi frågade om hon ville sitta på pottan o jadå hon gjrode d så gladeligen men dock kom inget kiss men men iaf ett litet framsteg..

nej nu MYSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Cammi

Ni har då världens sötaste lilla elefant :-) O härlgit att det blev vinst för er del i går, vi funderar faktiskt på att åka till skellefteå och hejja på din karl på torsdag. Om vi nu hinner med allt packande, vi ska flytta ut nästa helg så vi slipper stressa under veckan. Har packat 12 kartonger i dag men det syns knappt, hur kan man ha så mycket saker? Men efter denna flytt kommer vi fömodligen aldrig mer att flytta...känns lite konstigt att säga det :-)

Nej nu ska´jag sova så jag orkar jobba hela helgen, 12-21 både lör o sön...suck! Men det kan behövas lite julklappspengar!

kram

2006-11-18 @ 00:42:00
Postat av: Anna

Hej bruden!
Vilken snygg liten elefant ni har. Det må jag då säga!
Jag sitter på jobbet nu och väntar på att få rappa till nattjejerna. Vi har det rätt lugnt här på avd. nu, annars brukar man INTE hinna med sånt här :-)
Hoppas ni har en bra helg! Kul att matchen mot luleå gick så bra! Du förresten: Skulle du inte kunna ta lite kort och lägga ut här i bloggen så man får se hur ni har det hemma. Nyfiken ju!
Vi hörs mer en annan dag.
Kram på er och hälsa de andra två!

2006-11-18 @ 20:52:55
Postat av: Jenny

Hej bruuuuddar!!

Ja vår elefant skulle man lätt vilja plocka med sig hem om man fann den på zoo :-)

Kan förösöka firra lite kort på vårt place, här inom kort. Var för övrigt o hälsade på hos en annan spelare i lördags de bodde i vasastan,supernicigt place men det kostar nog oxå!! Lite för mkt för oss norrlänningar :-)


VAd flitiga ni är p åatt jobba, ska faktiskt ta tag i det där men ska vänta tills efter jul o nyår eftersom jag ska hem då o sen va barnfri nån dag.. Men i januari då smäller det :-) Ha ha

Hoppas allt e finemang med er o att inte all er snö tinar bort! Här väntar jag på iaf lite snö så vi kan gå på "jul på liseberg" så mkt mysigare med snö...
kram på er!!

2006-11-20 @ 13:12:16
Postat av: Sanna

Naweee! SÖTLÖKEN!! Ni har världens sötaste. Hoppas allt är fint med er. Nu skall jag trycka i mig lite mackor & te. Mumma kardemumma! PUSS

2006-11-21 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback