Varför..

Kan de inte bara få VINNA!! Förlusten igår känns tung, ja jag vet det var inte en förlust egentligen utan de blev ju iaf en pinne. men det känns som en förlust för denna match skulle vi bara haft 3poäng. 19-1 i skott första perioden säger väl allt. Det var spel mot ett mål i princip såg flera gånger ut som att vf hade pp.. Men nej "vi" kan bara inte få in den där svarta saken som kallas puck, mkt mkt frustrerande.. Sen blir det lite som vanligt brynäs in med en puck o spelet försämras genast. Dock inte lika mkt som tidigare utan ändå stor kämpaglöd.. men men 2-2 blir TYVÄRR slutresultat. Det känns så himla synd för vf var verkligen på gång o det kändes som att nu j*vlar har det lossnat men så blir det "bakslag" igen. Hoppas grabbarna kan släppa det o se den nya matchen på lördag..
Ha ha min match analys, men man måste få skriva av sig lite i denna situation.. inte bara i grabbarnas hjärnor de gnager lite..

Idag kommer kusinerna, kul kul! borde väl städa ltie innan men som vanligt lite slö.. ha ha men jag ska jag lovar! 

Ska nog även gå ut på en prommis är såå härligt väder, visserligen bitande kallt. Men det är just det som kan vara såå mysigt ibland. Lite snö på backen, kallt så man får klä sig ordentligt o sen ut i solen, lyssna på musik i telefonen (som tyvärr låter lite konstigt tack vare lilldamen) o bara gå o låt tankarna vandra fritt. Igår på min prommis kände jag mig bara så lycklig. Är så glad för allt jag har, alla i min närhet o min KÄRA familj, ni betydor massor för mig o är bäst i världen..
En sak som är lite tråkigare när man flyttar är att vissa inte är så bra på att höra av sig men men då får de oxå falla i glömska hos mig med, jag orkar inte bry mig i någon som ändå inte bryr sig tillbaka. Det tar för mycket energi. Jag tror man har vuxit ifrån dessa sk låtsas vänner o inser att man ska engagera sig i de vänner man har som bryr sig. Sen är det självklart så att man har mycket vissa gånger ,även jag är inte så bra på att höra av mig till folk alltid, man har liksom inte alltid ork..

Idag fredag sååå skönt, är något visst med fedagar, bara myyyyys på hög nivå, lite god mat, snarra så klart o idol.. Mysigt när d börjat bli kallt o mörkt ute o man kan tända massa ljus o dricka varm choklad,sitta under filten åhhh så härligt....

Mera bilder på min lilla snutta,vantarna har hon själv valt sätta på sig, älskar ha på sig mössa och vantar, om hon får försöka sätta på dem själv...
121445-35




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ska se att de börjar vinna snart!!! Tänk på alla sega starter här i Luleå och de har ju (nästan) alltid lyckas ta sig till slutspel i alla fall. Ni har ju dessutom ett bra lag så den negativa trenden kommer definitivt att vända snart! Min anlys av läget ;-)

Hon är så söt Tindra, visa bilderna på henne åt thilde just och hon pussade på Tindra så nu har vi en blöt puss på skärmen :-)

O du hoppas inte vi hör till låtsas vännerna, vi vet att vi är dåliga på att höra av oss men vi tänker på er desto oftare :-) Vi knappt sett varandra den senaste tiden, hemskt när man tänker på det...

Nej nu ska vi åka till jämtön om jag klarar av att sitta i bilen, har så jäkla ont i kroppen!

kram kram

2006-11-03 @ 14:20:44
Postat av: Jenny

Hej gumman!

Hoppas formen är bättre nu!!

Klart ni inte tillhör låtsas vännerna, ni e såå goa så! Är bara svårt få till det ibland att kunna ses alla 4 samtidigt (eg 6 men tjejerna har ju liksom inget val ännu) .. Men du gumsan såg att huset var bort från hemnet är ni stolta husägare nu? När är d inflytt ???
Kul kul kul

Vet du jag kommer nog ha världens blåöga imorrn för gumman råkade kasta en glasflaska rätt i ögat på mig när hon o jag badade.. aj aj aj började tom blöda under ögat. Nu komemr väl grannarna gtro johan pucklar på mig.. hmm inte bra

men men ska gå o söva min huligan nu o sen ta mig en ltien cider o bara mysa

2006-11-04 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback