Vinst men nästan utan glädje

Fy sjutton, just nu finns det 2 män som jag tycker är enorm fula och usch finner inte ord för hur j*kla tröga jag tycker dem är.  Men men alla kan ju inte vara född med hjärnceller så är det bara...
Ja ja blev ju iaf vinst idag (jippie) konstig känsla.. För som jag sagt jag är verkligen inte den som inte kan säga när snutten inte borde spela. fanns ett flertal ggr under tiden i luleå då det inte vart konstigt om han blitt bänkad. Men här han har verkligen tagit kliv fram, och det gör man ju med förtroende. Om han då hade blitt bänkad för att han varit dålig så okej, men nu är fallet inte så. Så jag blir bara sååå upprörd. Visst de andra backparen har verklgein spelat ihop sig bra nu det ser även jag, men varför inte få chansen ens när den 6 backen blir utvisad ett visst antal minuter.. Nej du PB far o flyg!!!,
(känns änmnu mera muntert när en person som haft han tidigare som utan hans ledning spelat i landslag o allt men under hans lednig knappt fått någon speltid. Nej du denna man verkar bestämma sig för vilka han gillar o inte gillsr. Han har ju dessutom sagt att han inte gillar Zlatan typer utan mera allbäck typen.. hmm jag jämför inte gubben med zlaten. men visst han är nog mer killen som gillar göra roliga finter o dragningar o kan leva lite "on the edge" ibland, men fan så bra han gör det.. Nåja PB kan gott ha sina allbäck typer jag fördrar då min egen zlatan ha ha ha

Klubbar finns överallt så vi får väl se vad som sker huvudsaken gubben får spela iaf...

Nu orkar jag inte mer denna kväll
ha det gott

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lilla vännen.. =( Bara att ringa om du vill snacka av dig.. Puss & Kram

2006-11-30 @ 22:58:59
Postat av: Cicci

Allt ordnar sig, även om det känns tungt nu.
I know that feeling.
Hörs senare. KRAM

2006-12-01 @ 11:40:35
Postat av: JENNY

Halloj!

JA idag känns allt lite bättre, vet att allt kommer bli bra hur som helst, så idag ska det njutas av fredag kvällen :-)

2006-12-01 @ 12:33:16
Postat av: Cammi

Vi föredrar oxå Zlatan typen även om Allbäck ser betydligt mycket bättre ut ;-) Allt löser ska du se, snart kommer ni hem och får ny energi!!! Jag var faktiskt på min första hockeymatch i går, förlust men det var roligt ändå! Nu ska jag fortsätta hålla tummarna för Markus, kanske borde rösta en sista gång...är redan uppe i 10 ;-)

kram

2006-12-01 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback