31 Oktober

Kom nyss in från min lilla promenad, var såå härligt väder ute. Först trodde jag att jag var tvungen ställa in för imorse regnade det massor... Men vädret vände o jag tog mig, förenade såklart nytta med nöje :-) Promenaden bar av till högsbo dår jag i lugn o ro kunde kika på lite kläder o annat dylikt. Fick äntligen köpt en ny fjärr men jag fattar inte hur man kopplar in den, tyyvärr lägger jag inget större hopp i att johan hleler ska klara av det...

Idag match o om någon match är en måste match så är väl detta det. Jag hoppas o tror på vinst. Vill så gärna att det ska få börja vinna lite nu, det är dem faktiskt värda, i slutet har dem spelat bra men inte fått in puckarna, vilket ju såklart är en av sakerna man måste i hockey ha ha Nej man jag kommer som vanligt hålla tummarna allt vad jag kan o säkert skrika en del på läktaren oxå, hoppas gumman har ro o sitta lite så man får kika ordentligt, får ta med massa russin o vindruvor mutor är alltid bra :-)

121445-30
Bara tvungen visa er vilken mysig bild jag tog på min promenad, japp jag tom stannade upp o fotade, trodde inte mina ögon, är trots allt 31a oktober...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback