Älsklingsgumman!!

121445-9


Snuttan står o funderar, är o "hjälper" mamma o pappa i köker med middagen...

Kan inte fatta att vår lilla lilla tjej gått o blivit så här stor.. är såå kul men tiden går sååå fort o jag vill inte hon ska bli för stor på en gång.. Hon är så söt har börjat föröska säga flera ord i rad, härmar allt man säger, som imorse när Johan skulel ta ut pengar på vägen till dagis så satt hon hela vägen i bilen o härmade den frasen-hämta ut pengar..som sagtpå sitt eget lilla vis :-)

Imorrn e det dags för hockey igen, hoppas hoppas på vinst! Gumman e så duktig på matcherna, så söt när et drari gång med fyrverkerier o musik hon blir så ivrig o klappar nog händerna mest av alla skulle jag tro. Kanske måste filma med mobilen o visa så gubben får se...

Idag har jag lyckats med mitt mission att göra så lite som möjligt, men svårt har det varit. Jag har ju som svårt att bara va still o ta det lugnt. Men tvingade mig själv idag så att halsen får vila o kanske blir bättre. Känns faktikst inte lika ont i kväll som det brukar gö vid den här tiden på dagen.. SÅ kanske min lugnhetskur hjälper :-)

Måste bara visa en bild på hur liten gogumman faktiskt varit så ni förstår hur mycet hon faktiskt växt...

121445-10

Tänk så liten hon varit, här var hon inte större än 52cm o 3200gram, till skillnad från hennes ca 12kilo idag  :-)


Kommentarer
Postat av: Sanna!

Åhh, stor tjejen där!! :-D Hon är ju bara fööör söt. Hoppas att allt är bra med er annars! Kul att du börjat blogga. Funderar själv på att börja, men har inte hittat någon ork än! Alexander hälsar till er. MÅNGA PUSSAR

2006-10-16 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback