Äntligen!!

Äntligen äntligen, igår fick grabbarna vinna, så härligt! Man kan kanppt fatta stämningen som vari  hallen efteråt det var helt makalöst, vår så skön stämmning så man fick gåshud. Jag brukar vä ltycka det e kul om snutten får göra mål men hade han gjort det igår hahde jag nog fått skämmas för då hade tårarna börajt rulla på mina kinder..

Stämningen i  hallen ledde även till en annan sak jag o gubben hade planerat en riktigt myskväll men så blev inte fallet klart man blir usgen på utgång i detta läge. Så sagto gjort vi packade ihop våra grejor o äkte till cicci o freddan o satt o hade skojit hela kvälen sen gick jago cicci ut var oxå sååå trevligt..

Mindre skoj idag då mamma o pappa åkte hem, saknar er! Tyvärr har jag även dragit på mig 39graders feber o är själv med tindra hela långa dagen, pust pust  men men får hoppas hon somnar tidigt, Gumman harä ven hon en sån jobbig hosta inte skoj, igår hostade hon så hon kräktes..

Tack för alla gratulatiooner o fina presenter! Nu orkar jag inte skriva mer idag fryzzzzzer så brrrr
tänkte bara visa er lite pics från gårdagen..


Söta brudizzar men vi kan även va så här fina :


Nice!!


Eftersom Freddan o gubben beslöt sig för att stanan hemma så fick de nöja sig med varandra några timmar verkade dock inte vara några problem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback