En dag på vift..

Japp denna dag har jag mest varit i farten hela dagen, först var det klipp o färgning hos frissan, blev lagom nöjd inte så där wow som man vill känna, men får helt enkelt gå..

Efter d brummade jag hem en sväng för att bli upphämtad av Cicci o vidarefärd mot kungsbacka, där shoppade cicci vilt ha ha, nej hon hittade ett par jättefina jeans, jag vill oxå ha nya, testa ett par jättesköna men m min vanliga tur fanns d inte i min storlek. Så nu sätter jag allt mitt hopp till nästa vecka o lager 157!
Efter kungsbacka var d dags att hämta gumman på dagis som vanligt blev hon ledsen när man kom. Ungefär som att hon kommer på att man lämnat henne där o blir arg på en.  Kände bara för att fråga fröken så att det verkglein går bra medan hon är där, så hon inte e ledsen hela dagarna. Så var självklart inte fallet utan hon blir glad innnan vi knappt hinner åka m bilen. Fröken tyckte även att det gick framåt så det kändes sköt!
Efter detta var vi hemma en timme el två innan vi brummade o hämtade cicci, denna gång var d jag som ville till allum. Ville på en affär där jag hittat ett par skor som inte fanns i min size på affären närmare oss men icke sa nicke fanns inte där heller. Så idag har jag inte haft vidare tur med storlekar...

Väl hemma har jag nu efter att gumman somnat lyssnat lite på hockeyn o fyy känslan man har just nu är inte kul, en nedstämd känsla o oro i magen. Det här är en av nackdelarna med detta jobb, för mitt vad det är kan tryggheten ryckas upp o man tvingas flytta igen. Nu är det ju inte så men det e klart att man i bakhuvudet tänker på det ibland. Och fyyy skulle det ske skulle jag verkligen bli ledsen o nedstämd tror jag, men fyy inte tänka så.. På lördag då smäller d! Då får d baske mig se till att ta 3 p o bjuda oss på en bra match. då har ju jag för en gångs skull möjligheten att kika ordentligt när gumman inte ska va med.. Hon ska ränna på stan med min mor o far istället, o ja hon kommer bli bortskämd som vanligt :-)

Så jag har inte gjort mkt av det som jag tänkte idag, alltså plugga o städa men det e klart man väljer shopping istället! Får städa imorrn fm, uppe med tuppen e man ju ändå alltid tack vare gumman..

nej ni nu ska jag lägga mig på soffan o inte lyfta ett enda finger, e sååå trött men vi hörs kram kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack själv för en trevlig dag. :-)
Vi får hoppas att du har bättre lycka med storlekar nästa vecka när det bär av till Lager.
Pissigt med förlust, känns verkligen tungt.
Läste lite på formumet och folk är verkligen hemska. Jag får ju vara glad att inte Freddan är inne och läser. :-/
Jag känner också av den där känslan i magen att tryggheten när som helst kan suddas ut.
Nånting kommer ju säkert att hända och det är bara att hålla tummarna för att vi får vara kvar, alla vi.
Jag hoppas du laddar för din födelsedag och jag hoppas att den blir bra.
Ta hand om dig så hörs vi på lördag. (Ja jag ringer ju såklart imorn också)
Sov gott. :-) eller ju just det, du håller dig väl vaken så du får smaka på tårtan, hehe.

2006-10-19 @ 22:06:13
Postat av: cicci

Tack själv för en trevlig dag. :-)
Vi får hoppas att du har bättre lycka med storlekar nästa vecka när det bär av till Lager.
Pissigt med förlust, känns verkligen tungt.
Läste lite på formumet och folk är verkligen hemska. Jag får ju vara glad att inte Freddan är inne och läser. :-/
Jag känner också av den där känslan i magen att tryggheten när som helst kan suddas ut.
Nånting kommer ju säkert att hända och det är bara att hålla tummarna för att vi får vara kvar, alla vi.
Jag hoppas du laddar för din födelsedag och jag hoppas att den blir bra.
Ta hand om dig så hörs vi på lördag. (Ja jag ringer ju såklart imorn också)
Sov gott. :-) eller ju just det, du håller dig väl vaken så du får smaka på tårtan, hehe.

2006-10-19 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback