Lärt mig mera grekiska..

Japp så sitter man här efter ännu en dag i plugget, yes masade mig dit ändå. Men ni ska veta hur nära det vara att jag bangade ur o åkte hem istället. Var på frölunda torg innan o kikade på lite affärer, o inte sjutton får man lust åka till skolan sen.. Men jag åkte iaf o föreläsningen var ganska intressant dock lite "grekiska"  ibland.

Jag lärde mig dock en att personer som tex amputerat ett ben kan uppleva orgasmkänslor i den bortamputerade foten vid orgasm ,det ni... :-) Detta beror alltså på att de område som leder känslor från benet övergår till området som ligger närmast, alltså könsorganen, vilket kan resultera i denna reaktion från hjärnan, skumt ...

Nu ligger snutten o ser på denna himla fotboll , nja gillar inte riktigt kika på säna här matcher, visst kan jag offra mig ibland men då är det mer pga sällskapet..

Just ja höll på att glömma berätta om snyggingen i min klass :-) Japp hans utseende e d absolut inget fel på, verkar grymt trevlig oxå... Men jag hade iaf på känn att han liksom skulle komma fram o ja hur ska man säga inte direkt "make a move" men iaf, ni vet man har märkt hur han söker kontakt mm.. Så idag på rasten kom han fram o surrade, jag kände bara för att jag absolut inte vill trassla till det på något sätt. Älskar min snutt mest av allt o han är bara bäst så är det! Men kom på den briljanta iden att barn skrämmer iväg de flesta unga barnlösa killar lätt ha ha Så när vi drog artighetsfrågorna nämde jag direkt att jag nyss varit mammaledig o att VI flyttat hit i våras, skönt, hoppas han fattade vinken verkade så! Med trassla till det menar jg ju bara att liksom "ha han hängades i hasorna oförstående" bättre berätta hur d ligger till så han kan hitta nån annan att limma på ha ha ha....

Imorrn e dags stora våndan, dags att bege sig till frissan bara det blir fint!! Kan verkligen förstöra ens humör annars, inte kul komma hem missnöjd, så snälla låt tjejen vara duktig nu! Annars måste jag nog göra den trista saken att städa o handla lite, måste ju städa innan mamsen o papsen kommer...
Men håll nu tummarna för att håret bli nice!

Är såååå partysugen nu måste f*n bli dags snart, funkar inte annars men snart snart så, cicci vi måste fixa ihop något snart!!!

nej vad ska man hitta på nu, fotbollen har knaptt börjat, mjölken e slut så min plan m varm choklad o mackor gick i stöpet, eller får nog faktiskt ta bilen o brumma ner på statoil o handla lite mjölk, för kvällsmackorna måste jag ha..

så go kväll på er allihopen!!


121445-13

Min älskade älskling o jag, Snutten ser så tokig ut utan hår, så jag hoppas han behåller det kvar nu ett tag,fast får gärna klippa till sig lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback