Lite friskare iaf..

Skönt går nog åt rätt håll, guman verkar vara piggare idag, busar mycket mera än tidigare dar, vilket e skoj. Själv känner jag mig oxå bättre tyvärr verkar pappa i huset börjat må sämre han klagade på ont i halsen innan han åkte imorse, Hoppas han inte ska bli sjuk nu när d har match imorn o det börjat gå så bra för honom.. Vi har ifa gjort vad vi kunnat för att han inte ska bli sjuk han har fått sova på soffan snutten min, dessutom har jag varit snål med kyssarna, men bara för hans eget bästa, tyvärr verkar d inte ha hjälpt..


Kära mamsen verkar även hon ha gått o blvit sjuk, fick gå hem från jobbet idag, inte konstigt gumman smittade ner henne så mycket som dem pussade i helgen, väntar väl bara på att stackars morfar ska bli sjuk nu oxå..

Appropå morfar så kan jag än idag verkligen sakna min kära kära morfar, fanns nog ingen som honom, han ville alltid allas bästa o var alltid så glad o snäll hade alltid ett skoj i bakfickan. .Så tråkigt att han inte han träffa Johan eller framför allt tindra hon hade nog blitt bortskämd precis som jag blev..Morfar saknar dig!! Du är den bästa som finns o kommer alltid finnas i mitt hjärta!!

Ligger tyvärr efter i mitt skolpluggande, brukar var så duktig på att renskirva efter förläsningarna men nu är jag en vecka behind, får se om jag orkar åka idag, är såå jobbigt om man är förkyld o ont i halsen men kanske måste pga tenta i detta..

Synd för snuttan oxå förresten att hon belv sjuk, för sista dagen på dagis innan hon belv sjuk gick lämning superbra, eller iaf mkt bättre än tidigare, Var inte alls lika ledsen o ville komma till frökens famn o de vinkade i fönstret till johan när han gick. Typiskt hon ska va hemma i flera dar nu då, hoppas det fortsätter så ändå sen..  Fick förresten i brevlådan idag hennes första dagisfoto, var så söt gjorde mamma stolt!  Tänk att hon e så stor..

Appropå stor vad vuxna vi börjar bli, Cammi o Stefan som ska bli husägare, vad kul! klart vi kommer komma o hälsa på ska bli så skoj ser redan framemot vår o sommardagar hos er, tror oxå våra gummor kommer ha det mkt roligare tillsammans nu, Nog för att det säkert precis kommer in i fasen "min min min" angående alla sakerna ha ha. Men än en gång grattis till er!!

Idag är en sån vacker dag ute som man egentlgien borde knäppa kort på alla vackra färger o hur fint solen lyser, men tyvärr är ju jag kass på att fota så hoppas i stället ni tror på min beskrivning o förstår att jag klättrar på väggarna här inne med min sjuka dam...  Anna E du skulel vart här o fotat, du har så himla fina bilder, får nog gå  mer än en husmors kurs hos dig!

Kram på er allihopen! Idag extra stor tanke till dig kära morfar! Love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback