Sickens regnväder..

regnet det bar öser ner.. la la la la la LA LA ja kan tyvärr inget mera i den texten ha ha
Men så är iaf vädret här just. Ganska tur det egentlgiten då vi är inne o hemma. Men gumman blir bara friskare o friskare e såå busig nu,märks att hon lärt sig saker av de äldre barnen på dagis..

Fyy kom på en mkt tråkig upptäckt idag att jag inte kan flyg på studentrabatten då jag bara studerar halvtid o man måste visst läsa heltid bajs.. nu blir d ju apdyrt åka hem.
Vi hade tänkt glida hem en helg i nvoember kanske jag fr tors-mån o johan fr fre till sön men men nu får vi se min ticket hade gått på 3300 ungefär o johans på 2500 (hade säkert blitt billigare om man kunnat boka innan) så nu får vi se kanske får ställa in norrladnstrippen ändå o vänta tills jul..

Mamma o pappa kom ett roligt förslag att tindra skulle stanna kvar där nån dag när vi åker tillbaka efter jul. Kan vara roligt för alla parter jag vet hur mkt de längtar efter gumman o vill va med henne, inte minst morbror Jocke som inte sett henne sen i somras.. Tindra trivs som fisken i vattnet med dem, (klart vem skulle inte det,när man får all uppmärksamhet hela tiden ..goa ni är)  O för min o snuttens del så skulle det nog mysas en hel del vill jag lova :-)
Men vi får se inget bestämt ännu..
Jag kan förstå att de verkligen tar varje chans de får att träffa oss o henne, för de var ju ganksa mkt med henne redan fr ganska liten ålder, dessutom hälsade vi ju alla tre på ganska flitigit, ingen vill väl missa mor o fars middag mellan varven :-) Vi är så tacksamma för att ni hjälper oss o dessutom är superbra mormor,morfar o morbror till tindra. Ska även bli så kul när gumman får träffa farmor,farfar, faster o farbror var ju ett tag sen. Men efter säsongen hinner de förhoppningsvis ses mera de oxå!  o vi får hoppas de kan komma ner till oss efter jul iaf!

Cicci gumman som våndas med ett så svårt beslut, önskar jag kunde hjälpa dig fatta det som känns rätt men tyvärr så kan det kan nog bara du göra det själv. Hur som helst vill jag bara du ska veta att jag stöttar dig vilket du än väljer.Och behöver du ett bollplank innan för att lätta ditt hjärta lite så bara ring Du har kommit att bli en så god vän så om du flyttar ska jag väl erkänna att jag kommer sakna dig mycket men självklart stötta dig till hundra procent! men men inte surra mer om det nu..

Jag hoppas hoppas vi blir helt friska snart så man får börja brumma runt på äventyr har ju mkt ta igen nu efter nästan en hel vecka i karantän :-)

ha ha kram på er gott folk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback