Söndag härliga söndag...

Hur kommer det sig att söndagar tenderar att antingen vara så där underbart supermysiga eller bara extremt tråkiga?... Denna söndag hörde till den mysiga kategorien. Det gör förövrigt de flesta söndagar just nu, för det är snuttens lediga dag så då brukar vi ofta försöka hitta på något skoj.
Förra söndagen spenderarde vi tex på liseberg tillsammans med Cicci o Freddan, väldigt mysigt o skoj, jag åkte både uppskjutet o fritt fall, fyyy läskigt!  Denna söndag var det först brunch med "laget" o respektive, väldigt trevligt o gott. Men som vanligt hade man kunnat äta mer än man gjorde, men man vill ju inte gå o roffa åt sig direkt :-)
Sen åkte snutten, Johan o Freddan o tränade medan jag o Maria åtke ut till oss o hämtade Lisen, för att sedan ta en prommis o sist men inte minst avsluta dagen med att laga middag till våra trötta hungriga karlar. Så hör upp där hemma! Där ser ni kankse kan bli husmor av mig med :-) Nej skämt å sido kommer nog alltid va virriga ,stressade galna lilla jag... Fattar inte hur det kommer sig att varje gång man ska iväg någonstans så känns det som att jag har tusen grejor att hålla rätt på o känner mig som virrigast i hela världen. Fast på den delen bidrar nog gumman en del, för de ska med vagn, blöjor, extra kläder kanske mellanmål, någon kul leksak mm så det e ju en del att inte glömma, svårt för en virrhjärna som jag :-)

Dagen avslutades iaf med handboll, var kul, verkade va en rolig sport, hade aldrig sett live innan, såg dock itne så mtk denna gång heller, Tidnra vill hellre gå runt på läktaren..

Som sagt dagen har varit trevlig, mycket tack vare det trevliga sällskapet!! 

Imorrn är det dags igen, nu ska jag bakse mig börja träna ordentlgit igen!!! Ska bli ritkgt kul har saknat det mycket. Men kommer säkert va segt ta sig iväg imorrn ändå. Men jag vet ju hur kul jag tycker det är när jag väl är där. Är så härligt att träna spec känlsan efteråt när man känner att man verklgien gjort något bra o mår så gott, man blir så mkt priggare av att köra ett ordenligt träningspass. Kan låta konstigt men ni förstår väl hur jag menar.  Är man bara hemma o degar så blir man slö men harm an tränat så känner man sig pigg o fräsch..

Fyyy jag har såååå ont i halsen får det varje kväll inte kul. Hatar ha så förd**ligt ont så man knappt kan svälja.. vad ska man göra kanske den rätta medicinen är mera kyssar, fast kan ju slå fel så jag istället smittar ner gubben min o det vill jag ju inte...

Just jag tokiga jag, kan som vanligt inte knipa mun, får ju såna tokiga accociationer ibland, så jag hoppas inte Maria o Johan faller av stolen över mina sextankar som ploppade upp.. Sorry friends men sån e jag.. :-) Sex e skoj ha ha ha

Go natt på er allihopen nu ska jag allt kika lite på sporten med snutten.. puss puss

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så kul med länken till din blogg! Skickar med länken till min, nu kan vi ju hålla lite bättre koll på varandra ;-)

Pussas lungt :-) :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback