Trudelleutten, ja så heter Tindras avdelning på dagis..

Åhhh vad skönt första dagen på dagis gick bra. Ska väl erkänna att både jag o Johan fasade lite för att lämna henne idag, trodde nog hon skulle vara väldigt ledsen. Men inte då.. Det gick lika bra som sista dagen innan hon blev sjuk.Så det kändes vädligt positivt hon har ju trots allt varit hemma från dagis i en hel vecka. Fast man kan verkglein se att hon tycker det är kul på dagis, fick som sagt hem dagiskortet för någondag sen. Vi har satt det i en plastram o jag kan säga att Tindra bara älskar titta på det kortet o säga vad fröknarna heter o sen vad barnen heter...

Elisabeth (fröken) sa när vi hämtade henne att hon tyckte hon börjat prata så mycket, hänt mycket bara på veckan hon var borta. Kändes oxå kul att det tydlgien inte bara är vi som förstår vad hon säger.. ha ha



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan Tjosan!!

Skönt att det går så bra för Tindrisen på dagis! Stor tjejen nu ju! Skall allt säga till henne att visa på kortet vem alla är nästa gång vi är hos er! Roligt att hon pratar mer och mer!! Skall bli roligt att träffa henne, och ER såklart snart igen!

(Svarade på ditt inlägg i min blogg på samma sida!)

Ha det bäst snuttan så hörs vi!! Kleem!

2006-10-30 @ 16:58:26
Postat av: Cammi

Visst är det kul när andra oxå förstår vad barnen säger :-) Thildes nya ord i dag är "spruta", de lekte doktor på dagis inte vi som varit grova i munnen framför vår dotter ;-) Man får passa sig vad man säger nuförtiden!!

2006-10-30 @ 18:52:04
Postat av: Jenny

Cammi cammi nog vet jag att ni varit fula i munne framför thilde behöver inte låtsas :-)
Nej men allvarligt man får verkligen passa sig för vad man säger, Jag som svär så mkt, inte bra...

kramizzz

2006-11-01 @ 16:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback