Vem har egentligen roligast...

Nu vet jag vad gubben menar med att det är roligare desto äldre gumman blir, han leker så ivrigt med henne, o vill forma så fina saker med playdoo eller rita så fina gubbar ha ha


Båda väldigt inne i leken, men se vem av dem som roffar åt sig både det ena och det tredje..



Oj så fint ni gör mina små älsklingar..




Men pappa då SÅÅÅ fint, oj vad du kan ha ha. Men vad är det du försöker göra egentligen...

121445-28

Ja vi har iaf kul, o se där nere i högra hörnet, japp mamsen har lyckats få fram sina pluggpapper o äntligen tagit tag i renskrivningen av anteckningarna.
Grämer mig oerhört mycket att jag var sjuk i onsdags, spec sen jag fick boken som jag nu måste läsa massa sidor i istället.. Brukar vara så bra ha anteckningarna från lektionerna till tentan brukar mest vara de som kommer på tentan. Ska iaf glida in på bibblan o kopa gamla tentor hoppa hoppas de är väldigt lika varann o ganska lätta..

Hejs svejs KRAMIZZZZZZZZZ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback