1 av 7 gick bra!

Oj vad skönt första matchen avklarad iaf o det blev vinst, men det lär bli mkt mkt tuffare borta på fredag, shit så spännande! Jag fick redan nu gåshud i slutet vid målen när alla ställde sig upp hur ska det då inte bli om det nu skulle bli G..D tårarna lär rinna som sjutton...

Gubben är ute o leker mekaninker ha ha det gör han väl kanskei nget vidare men han försöker iaf =) Så Alex   o sannis om gubben inte ringer nu så är det för att han försöker fixa o är oljig både här o där... Men sjukt kul om ni oxå kommer upp, jättetrevligt!! Var länge sen vi sågs nu...

Ja tänk att påsken står för dörren, jag fattar inte vart början på det ähr året tagit ävgen, brukar tycka det svichar till men inte såhär... Är väl för att det hänt så mkt och man fått så mkt nya intryck att ta in hela tiden...

Nu är jag bara trött trött trött, att vara på match med gumman är inte särskilt avkopplande för fem öre, ibland känns det som man lika gärna kan va hemma o kika på tv, fast såklart inte när det är final!!

Imorrn blir det upp i ottan skjutsa gumman till flyget, o sen hem o mysa kanske en liten biotripp.. Men nu ska jag nanna kudden så jag orkar upp imorrn

kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback