120 mil senare!!

En lång lång färd men äntligen så är vi här såååå härligt o skönt!! jag är så lycklig. Kändes som att tindra var stora damen ha ha..

Kvällen i lördags var inte alls så tokig som mitt förra inlägg kan ha fått er att tro, tvärtom ganska trevlig dock väldigt väldigt blöt... Kändes så pissigt o surt att de förlorade men efter det sjunkit in lite så gick vi på krogen får ge er uppdate om det senare nu tänkte jag bara visa hur stor o söt hon är vårt älskligstroll!!!

image181
Nya regn kläder måste man ju ha =)

image182
image183
Puss på er alla från Tindrizen o oss!!!

Kommentarer
Postat av: Sannisen

Åhh, Lilla Lilla gummsan! Som du säger, ser verkligen ut att ha gått och blivit stora damen! :-) Snacka om att hon är ett stort "kram-material"!!

Hoppas ni har det riktigt, riktigt skönt/roligt där hemma nu. Passa på att njuta en massor.

Kram Sanna med bihag! :-)

2007-04-16 @ 21:34:48
Postat av: Cammi

Åhhh så roligt att ni kommit hem!! Plingelingar dig i mon för vi måste hitta på nått snarast, dock jobbar min karl typ dygnet runt från fre till sön :-( kram

2007-04-18 @ 00:50:43
Postat av: Jenny

Sanna: JApp stora tjejen här, mspte få se hennes snart så hon inte hinner bli vuxen innan ha ha..

Cammi: Var sååå kul mspte vi hinna göra om innan vi åker upp
kram kram

2007-04-20 @ 12:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback