Dagens...

Dagens sköna:
Morgonstund har guld i mun, morgonprommis måste avnjutas fler gånger...

Dagens försvunna:
Mina nya kära ankelsockor(från barn på hm,) måste handla nya strumpor o underkläder finns ju så somrigt fina nu!

Dagens klädsel:
Snart blir det, linne o kjol o ut i solen

Dagens klädsel för kvällen:
Min lyspippigula klänning/tunika, svarta sletna jeans, svarta klackedojor, svart skärp i midjan...

Dagens trista:
All kosing som går till bilservicen

Dagens saknar:
Hmm tror nog ni kan gissa svaret: Ja min familj, (är ju så stor nu så man har en egen liten enhet) känns tomt ha både gumman o gubben borta. Saknar nog gumman snäppet mer jsut för att hon är borta så länge!!

Dagens mat:
Huga vågar jag säga blir väl oboy o mackor, sen kanske gomat ikväll får se..

Dagens pirr:
Självklart final fem ikväll!!

Dagens roliga:
se matchen o surra strunt med lite damer

Dagens hunk:
"Jerry" servitören i sex and the city igår kväll... (självklart snutten oxå!)

Dagens tanke:
Lite otippat kanske till en vän hemma som på ett sätt är det jättekul hennes gubbe kanske får va med på ett stort hockeyäventyr, men även tufft för henne va själv! Men gumman vi miss u o hela din familj oxå! du e strong

Dagens lycka:
Vädret, våren/sommaren på intåg!!! såååå grymt härligt...

Dagens avslut:
Tjolahopp vädret är på topp! så jag säger adjö o hoppas fan inte på nån mer snö! Ut i solen jag nu ska gå förhoppningsvis lite brunfärg få! Puss o kram alla vänner o alla andra som vi känner =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback