Fastnade i vimmlet...

Kvällen slutade som vanligt =)
Vi hade långt i förväg bestämt oss för ingen mer utågång, men lärdag kväll så började det skrika lite i partytarmen min. Har sagt det förr men det håller än: "Man måste ju passa på när man kan"
Kvällen började med mys med hela familjen,brollan är ju oxå hemma från umeå så vi satt och kiakde på film och drack o surrade lite, sen styrde jag o my darling kosan mot Cleo där vi tydligen fastnade i vimmlet ....


Inte nicigaste bilden kanske, men är iaf la familia,,,

Var kul träffade Puman igen, hon är sååå go, ser redan framemot lite party i sommar =)
Var kanske inte så mycket folk ute som jag trodde, var väl folk som sparades sig till valborgs antar jag. men här blir inget party då, nej nu är det majbrasesprak som gäller för hela slanten... Fast man ska aldrig säga aldrig men nej fan jag vill mysa med gumman. Hörde det var fest i vår gamla lägga. Måste erkänna det skulle kännas konstigt gå på party i "sin" lägenhet. Måste känts konstigt för Jonna komma och hälsa oss  på I läggan där hon bott ,ha ha tokigt.
På kvällen pratade jag även lite med en go tokstolle, var väldans trevligt ha ha ;-)  Nåja alltid roligt vara ute i vimmlet en sväng men ska erkänna att nu börjar man längta lite smått "hem". Mest för att ha sitt eget place och sina egna rutiner. Fast det är klart det är grymt skönt vara hemma oxå, roligt träffa familjen. Ska iaf bli lite spännande se vart vi ska bo, ha ha tänk vi vet inte ens adressen än vet bara området, får som sagt se om det är permanent eller bara under sommaren. Jag har ev på g en stor nyrenoverad 4 med öppen planlösning som är inflyttnignsklar på kanske 2 månader ska kika på den när vi kommer ner. Fast är det fint ute i Tallboda så stannar vi nog där man blir smått less på att flytta runt miljarder ggr!!

Har iaf kommit igång med träningen igen, fan att jag glömmer bort varje gång hur jäkla skönt jag tycker det är att träna. Man mår så j-vla bra och det känns så skönt efteråt. Har dock träningsverks som sjutton idag på insidan av min stackars lår men de behövde sig en rejäl omgång ha ha. När vi kommer tebax till LKPG är det jag som traskar iväg på WC och tjackar kort, fast lite surt på sommaren då vill man inte direkt gå in i gymmet, men jag kör nog på som goa Anna: Korta intensiva men givande styrkepass, sen kan man vara ute o promma i solen istället... Fast då fastnar man så lätt och köper glass o grejer men vad sjutton livet är till för att njutas och jag tänker då verkligen njuta till max i mitt liv, här ska inga dar gå till spillo. Livet blir lite vad man gör det måste säga jag är grymt nöjd med mitt, bara gumman får daggaplats och jag kan börja jobba lite men annars är det så fint just nu, inget att klaga på =)

Saknar minfinska vän, länge sen jag hörde av henne nu. Hoppas hon och Boyzen har det riktigt bra, vore jättekul med besök i sommar! Hela fam Franz saknar dig!

Puss puss puss på er gorumpor där ute i vida världen!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Våra fina HUNKAR! Såå snygga bägge två. :-)
Ta hand om er och ha en fin söndag.
Kramisen och pussisen

Postat av: Annicka

Den var ju en jättebra bild på er. Vaddå?? Ska ni inte ut ikväll? Haha jag vet inte om jag orkar själv, men det brukar ju börja suga i festtarmen, kanske jag bara går på invit en sväng. Håller me om träningen, måste verkligen sätta sprutt på min springning. Ska ju springa tjejmilen igen. Men det är ju så mycke festa så här på våren.Ha de gott....Kram

2007-04-30 @ 08:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback