Glad påsk kära vänner!!


                                  GLAD PÅSK !!!!!!




JA så var den här igen kära påsken ska väl erkänna det känns som ett ovant sätt fira påsken på. Jag är van att påsken innebär att man är ute mycket ,kanske kör skoter på dagarna kanske är i nån stuga o självklart lite alkohol till kvällen. Men nu är vi mitt inne i en finalserie med matcher varannan dag, som iofs oxå är riktigt kul MEN jag ska inte sticka under stolen med att påsken firar jag helst hemma!
Det som gladde oss jättemycket och gör denna påsk till väldigt kul ändå är att våra goa göteborgare kommit på besök, helt underbara människor som jag är glad vi lärt känna. så ikväll ska nog vi tjejer gå ut o skaka rumpa, får väl återkomma mer till en update om hur det var sen :-)

Igår var vi iaf på O'learys och kiakde matchen TYVÄRR förlorade dem!! Fan oxå nåja 5 matcher kvar, men känns verkligen synd modo har hemmafördel, tufft! Förutom göteborgarna var även Anna & Ewwe där, goa damer, Jag hade lätt kunnat stanna kvar med Ewwe till karlarna kom hem, trodde lite så innan att det kanske skulle bli så, men våra kära vänner var trötta , vilket är fullt förståeligt. så färden bara av hemåt istället, var skönt det med.Fick man surra lite mer ordentligt med vänner man saknat! När gubben kom hem värmde det massor i hjärtat mitt, han må vara "trög" ha ha men det finns inte många som han som kan komma in och bara sprida skratt omkring sig, Så skön snubbe jag har!!
Älskar dig så hjärtat mitt!!


Lite hockey prat igen, igår fick gubben spela litegrann, ska väl erkänna jag höll andan i början, Just för att det är SÅÅÅ svårt komma in så där efter halva matchen o kanske göra ett el två byten, lätt att det blir lite virr och folk som eg inte förstår hockey så bra tänker, "vad är det med den där.."  Igår fick han iaf spela lite mera, så ska han spela hoppas jag han gör det iaf ltie mer kontinuerligt, annars lär det nog mest se virr varr,. För herregud det förstår väl vem som helst att det nog blir ganska stor press på en spelare som bara kommer in kall så där i match. Så jag ser honom gärna spela men helst lite kontinuerligt då!
Nåja ser framemot nästa säsong som nog blir riktigt trevlig!

Nu håller jag tummarna för att det inte ska blåsa så hiskeligt kallt som det gjore igår, inte så kul vara ute o mysvisa våra gäster staden då brrr brr...

Men stor påskkram till er allihopa och till er singelvänninor så hoppas jag att "PåskKarlen" kommer (vi andra kan väl nöja oss med hedeliga gamla påskharen ha ha)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback