Håll tummarna !

Ska på 2 st arbetsintervjuer när vi kommer ner till LKPG igen. Båda låter intressanta men det ena känns väldigt väldigt attraktikvt för min del. då det är ett dagjobb dessutom lät det som en möjlighet kunna jobba 75%, vore så bra det kan bli!!!! (mån-fre 8-16.30 o är det 75% ¨så kanske 8-14.30 perfekt!!) Det var ett vik från ganska omg tills årets slut men brukar få in en fot så brukar det oftast rulla på sen.. SÅ håll tummarna, det som kan kruxa till sig är just tindras daigsplats, som vi alltså inte har ännu , åh fan vill ju börja jobba nu hoppas hoppas det löser sig. Samt såklart att hon ska finna mig intressant för jobbet så kära vänner håll tummarna!!!


(ska ringa till kommunen nu o föröska tjajta lite på dagistanterna, hoppas hoppas, ananrs får det kanske bli ett koopertativändå, är ju många som är nöjda med det oxå, men vi får se...)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, Fasiken så kuligt vännen! Jag skall hålla alla tummar och tår jag har för att jobbet skall bl ditt. Låter ju verkligen toppen gumman!
Skall sj börja söka mer aktivt nu då vi vet att vi skall stanna kvar i götet! :-D

Ha det bäst vännen, vi saknar er alla!
Pussis från Sanna och co

Postat av: Jenny

Hej ja håll tummarna!! Fast nu har det dykt upp 3 till andra laternativ. det ena låter superintressant, något som jag verkligen vill jobba med, men då är det åerigen kuxet med kvällar o helger.. Det är iaf på en medicinsk akutvårdsavd o det tycker jag verkar superspännande. Men ska nog ändå mest kämpa för det som är dagtid, dels för jsut det men även för att det var ett längre vik de andra är främst sommarjobb...

Ska hålla tummarna för dig med när du söker gumman!!

Ha det bäst ni med kram kram

2007-04-23 @ 18:08:42
Postat av: Victoria

Härligt med lite jobb på gång, du får säkert något av dem! Men jag undrar ju också givetvis hur det går med bostad... Blev det nåt i Hejdegården eller?! Eller har ni kommit på någon ny bra idé ;) Här är allt iaf som vanligt. Har tenta snart så det är dags att börja hårdplugga. Det verkar som om Ville kommer in på dagiset här vid oss så det känns toppen. Såg förresten en film häromdagen som jag tror kan passa dig, "The Holiday". Om du inte sett den fixar vi det när ni kommer neråt igen! Ha det nu så mysigt under den lilla ledigheten och hör av er när ni kommer hit till Lkpg igen!
Kramar från oss

2007-04-23 @ 19:06:18
Postat av: Jenny

Viktoria:
Hej på dig!! Har hört av sig ännu flra nu fast det flesta är sommarjobb, dock en del tjänster oxå men som sagt såvrt komb kväller o helger med gubbens jobb så jag hoppas på dag jobbet...

Bostad vågar jag säga ha ha :-) Nu är läget så här att vi ska nog iaf först bo i tallboda under sommaren (i en lägga de redan har, vlasaks gammla, de säger den är trevlig o bra med liten uteplats så där o sånt så vi får se... Antignen bor vi kvar där tills hösten oxå eller så fixar vi något annat. svårt säga innan man ens sett läggan...

The holiday tror du verkgelin jag missat den?! =) Nej du den tycker jag är sååå bra, gubben med för den delen ha ha..

Ja vi hör av när vi är back in town igen så får vi styra upp en date. Kram kram

2007-04-24 @ 18:26:21
Postat av: Jenny

Lycka till på tentan!!!!

2007-04-24 @ 18:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback