Lite uppdattis...

Länge sen sist nu...

HAr mått så djävla dåligt sen i lördags nu, trodde ju som bekant först det var mensvärk, vilket i sig var lite konstigt eftersom jag inte brukar ha så besvärlig mensvärk, men hmm tänkte ändå det var det. Men det gav aldrig med sig, har haft sååååå ont i magen o så fort jag ätit har jag blitt kallsvettig o trott att jag måste kr*kas men inte behövt. Kort o gott har mått som ett svin o inte orkat göra typ något.Så igår betämde jag m g att åka till farbror doktorn, han upplyste mig om att jag har fått magkatarr o gav mig lite medociner med mig hem, skönt skönt, nu blir man väl kanske frisk igen..

Nåja i lördags trodde jag som sagt att jag "bara" hade mensvärk så inte kan man ju skippa party hos kära hjerpe nejdå, alltid så trevligt ses! Man får skratta rätt skönt. det allra skönaste var att vi slutade ut hotellet, Tack!! Var nog ingen bra helg ändå... Men nu är det färdig partat för ett bra tag framöver, alltså nått glas vin el bira till en grillning el middag går väl an men ingen "fetfest"

Sen har veckan inte inneburit så mkt som jag hoppats på eftersom jag som sagt varit j-kligt risig. Så surt vara sjuk när man är hemma, fast skönt på ett sätt man kan få lite mera hjälp med gumman om man inte ritktigt orkar själv..
Nåja ikväll ska det gås på bio, en riktig "jennyfilm" myspys!!

Får se om det blir att kika på Betner på lördag han e ju så grym så vi får se..


Shit vad trist skrivet av mig men man kan inte va på topp jämnt =)

Kommentarer
Postat av: cicci

Gumman, såg att du ringt idag. Min mobil har dock ringstopp och kontot är tomt. Men jag ska försöka fjäska med han här och se om jag inte kan få fylla mitt kort imorn :-) då LOVAR jag att ringa. Hoppas ni mår bra. Det låter ju iofs inte så skoj med magkatarr, har också haft det och det gör hiskeligt ont. Hoppas medicinen, antar det är novalucol/novaluzid eller nåt sånt(?) hjälper.
Jag tänker på er och saknar er. Vi hörs imorn, många kramar från mig

2007-04-26 @ 20:53:55
Postat av: Jenny

Hej gummsiz!
Jag tänkte bara surra lite så länge sen man hörde din röst. Ja usch ja det gör fy tusan så ont, nej min meddo heter omeprazol :-) men de har väl samma slags verkan :-)

Vi hörs av big kram

2007-04-27 @ 08:20:18
Postat av: Cammi

Hej!
Ajaja med magkatarr!! Hoppas medecinen hjälper! Jobbade i går när du ringde och sen hade jag fullt upp med gumman hela kvällen, hon vägrade o somna...till slut var jag så trött så jag måste ha somnat före henne, men hon sov i alla fall när stefan kom hem från jobbet...och det gjorde jag med! Hade inte ställt någon klocka så jag missade vår tid på verkstaden i dag, surt! I dag ska gumman till mormor för vi ska bygga hela helgen lång, måste man köpa förköp till Betner? Tänkte att vi kan se hur långt vi hunnit i mon och komma med om vi hinner...men jag ringer på en stund, eller så kan du ringa när du vaknar. Vill inte väcka er om ni har sovmorron :-) kram

2007-04-27 @ 09:37:21
Postat av: Jenny

Cammi:
Tyvärr verkar det vara slutsålt på båda föreställningar, fan han ärså grym hade verkglein velat se men men inte mkt göra åt...

2007-04-27 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback