Måndagens lista


10 saker jag gör varje dag:
Borstar tänderna
Speglar mig lite
Ojar över min garderob samtidgt som jag klär mig
Kikar lite på internet
Äter
Ser kanske lite tv
Lycklig över vår fina dotter
Funderar på något, alltid är något lite man grubblar på eller drömmer om
kissilissar
Nannar kudden

9 saker jag ser fram emot:
Sommaren
Finalserien i hockeyn
Att åka upp till alla i norrland
Att gumman börjar dagis
Att börja jobba/plugga
Få se och fixa lite i lägenheten vi ska bo i nästa säsong
Få äga ett hus
Nästa utlandstripp
Att träffa vänner man inte sett på ett tag
Att vara ute hela soliga dagarna
Vattnet blir varmare ( så mkt härlgit då, ligga på stranden, åka båt, doppa tårna mm mm)

8 saker jag rör varje dag:
Mannen
Mig själv (misstolka ej )
Gumman
Datorns tangentbord
Fjärrkontrollen till TV:n
Vattenkranen i köket och i badrummet
Telefonen
Puffar till kudden min

7 saker som irriterar mig:
Folk som bara gnäller
Allt damm som börjar synas i solen
Att gubben lämnar saker överallt
Att jag tycker det är så tråkigt laga mat ibland
Politiska debatter
Att en del människor inte kan unna andra människor lycka, svenska jantelagen..

6 saker jag har på mig dagligen:
Kläder
Skor
Läppglans
Mascara
Gumman klättrar o hänger i mig..
Klocka

5 filmer jag kan se om och om igen:
Holiday
10 orsaker att hata dig
Pretty woman
Som man bäddar
Beck

4 personer jag vill spendera mer tid med:
Ingen nämd ingen glömd men ni är flera!!

3 låtar jag lyssnar på just nu:
Alledels júst nu tyst.
Men annars Sarah Dawn Finer, I remember
Sahara hotnights, Cheek to cheek och mest det som är på radion, =)

 2 saker ni inte visste om mig:
Jag fick motorstopp mitt på järnvägen på min första uppkörning ha ha (nerverna spelade mig ett spratt)
Jag hade 5a i franska när jag gick ut högstadiet

1 person som jag kommer att spendera resten av mitt liv med:
Ja mig själv! Gumman får vi ju bara låna ett tag, sen komemr hon väl breda sina vingar själv. Gubben hoppas jag få dela reste av livet med, men vet man aldrig säkert. den enda jag med all säkerthet kommer ham edm ig hela resten av mitt liv är just mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback