Ny lista, har ju missat måndagens som vanligt =)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
En mysig biodate med gubben min

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Böjrade nog precis vakna till liv. Både Jag o gubben vakande före gummzan idag som bara sov o sov

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Läste "klick" med fredagens aftonblad

Det sista du sa högt?
Har du verkligen ätit upp allt? (i mkt besviken tonart, JAG hade nämligen köpt choklad, men JAG hann bara äta 2 rutor, för sen hade någon annan viss person ätit upp hela. Svaret jag fick var : Men man måste ju äta medan det finns grrrrrrr, Nurkar så sällanm köpa choklad ja ja likabra var väl det )

Vad har du druckit idag?
Oboy på morgonen och isvatten till lunchen (som förvörigt avnjöts på lovely Waldorf)

Vad var det senaste du åt?
Stekt biff med blandade grönsaker yummie!

Vad var det senaste du köpte?
Hmm nu återkommer vi till den där chokladkakan =)

Vad är det för färg på din ytterdörr?
hmm vet fakitkst inte ännu har ju inte sett hur det ser ut där vi ska bo from helgen vet inte ens adressen ha ha

Vad är det för väder hos dig just nu?
Fråga inte! Sååå less när jag hör det är riktgt vårfint nere hos "oss" här är det blåsigt o apkallt, fan vad trist
Vet dessutom det kommer vända tills vi åker ner igen så är det alltid med vår tur

Godaste glass-smaken?
Vanilj. Nja svårt men i längden håller vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jodå, attraktionen man känner. Uppstår inte för vem som helst, sen kanske kärlek är för stort ord men helt klart kan man känna det där rätta pirret på en gång

Sover du tungt?
För det mesta inte, men när jag kan sova riktigt avslappnat så visst händer det.

Drömmer du mycket?
Går i vågor. Drömmer mer när jag är orolig eller nervös etc

Mardrömmar?
Ja det händer oxå men tack o lov inte så ofta. Men ibland kan jag vakna tokrädd på natten, vad drömmen oftast handlar om vill jag inte berätta eftersom det har anknytning till mitt liv och känns för utelämnande berätta här.

Det första du tänker på en "bra" morgon?
Upp upp upp och njut av dagen, älskar när man ser solen skina in genom rutan och man bara vill ut och njuta

Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Vil inte, orkar inte kliva upp, vill helst gömma mig under täcket

Vilket ämne var roligast i skolan?
Fan vad svårt jag gillar ju idrott men var lite lat i skolan, bild var skitdålig på att rita, och för att inte tala om slöjden men den var ändå grymt skön då hade vi tjejer alltid syjunta och snackade massa skvaller.. så inte för syendet skull utan för den sköna stämningen , ni som känner mig vet ur jag msåte kämpa med att sy i en knapp i brallan ha ha =)

Trivs du med ditt jobb?
Hoppas som fan att jag ska det. Tror jag kommer det!

Favoritklädsel?
Varierar massor nu men gärna nån tunika eller kjol och tights

Favoritlåt just nu?
Hörde en i en film igår som jag tyckte va grymt skön men som vanligt vet jag ju inte vad den heter grrr

Vad ser du om du tittar åt höger?
En tv och dörren ut från rummet.

Vad gör dig glad just nu?
Att Tindriz snart kommer hem och ska få öppna sina överraskningspaket som jag och johan köpt. Här ligger vi som små barn helt spända över att se hon öppna sina paket,Som jag sagt tidigare finns inget bättre än att se sin klmp skratta. Vet inte hur många gånger hon rör oss till tårar. Ja man blir lite tokig av att ha barn, =)

Vad ska du göra härnäst?
Kan inte bestämma mig om jag ska hänga med gubben och träna eller om jag ska kila på stan istället...

Höger- eller vänsterhänt:
Vänster.

Humör just nu:
Lite trött och hungrig och som sagt förväntasfull =)

Favoritgodis:
U name it

Kläder just nu:
Min gröna tunika och ett par gråa myssisar

Musik just nu:
Ingen alls.

Sommarplaner:
Mycket man vill. Blir många små barntripper. Bla Kolmården, vimmerby, sthlm,öland, Självkalrt en tripp till Göteborg och gärna över till Danmark en sväng!

Hur många kuddar sover du med:
Så många jag får, de som finns till hands..

Spelar du nåt instrument:
Nej du musikalisk kan nog ingen anklaga mig för att vara

Morgon- eller nattmänniska:
Inget av det eller både och. Jag kan skifta grymt mycket.

Vem är viktigast för dig:
Familjen min som självklart inkluderar mig själv..

Bio eller promenad:
Bio (eftersom vi så sällan har möjlighet till det nu)

Är du kittlig:
Joho du..

Snarkar du:
Nej

Stjärntecken:
Våg.

Äckligaste insekten:
Spindlar

Vad längtar du mest efter just nu?
Sommar sommar sommar

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallojsan!
Förbaskade karlar som äter upp vårt goowdiis!! Man borde låsa in det och sätta hänglås på skåpet. (Faktiskt en mycket bra idé!) :-)
Här hemma är det faktiskt JAG som måste äta så snabbt jag kan då en skål med "gotta" står på bordet, annars är det slutt å A säger "DU får ju äta när det finns, annars är det TO LATE!" Ja, tjena. Skojar du! :-D
Åh, har ni lite surprise till ögonstenen, myys! Jenny, ni botar INTE Mitt sugis! :-) Tack igen för att jag kunde ventilera mig hos dig häromdagen. Min pärla!
Hoppas att ni får en mysig kväll och att ni pussar på varandra en massa!
Kram från SOMMAR i gbg! (ca 25 g :-)

Postat av: Jenny

HAllojsan!
Ja fy skäms på dem =)

Ja ingen spec surprise finns ju så mkt småsaker att köpa som hon blir tokglad över idag, idag blev tex "bara en" varukorg med massa låtsas mat, en mikrofon som det ekar jättehögt i och lite bowlingset. Hon blev supransglad ha ha.. Svårt bota suget när det kommit "been there..." :-)

Gumman hos mig kan du alltid ventiliera dig! BAra roligt få "prata" med dig hjärtat!!

Du botar då garanterat INTE mitt vår sug, för här uppe fetsuger vädret jsut nu, blir så avens när man hör om ert toppen väder både i lkpg o i gbg, vet att när vi kommer ner kommer det tyvärr vända, gissa vem som blir ännu buttrare då =)

Men men myspå ni i somamren och tänk inte på oss ha ha

Stor kram Benny

2007-04-27 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback