Äntligen fredag!

Skönt med fredag!  Veckan har gått i rasande fart och man har varit helt trött på kvällarna.  Dels är det så mycket nytt med alla föreläsningar och seminarium, samt alla nya intryck o ansikten, sen är det ju även nytt med att hämta/läman på dagis så det tar oxå sin lilla tid (fast det går jättebra) .Dessutom har ju gubben varit borta hela veckan så man känner sig faktiskt ganska trött idag. Inte alls särskilt sugen på party, som det är ikväll men men suget kommer väl kanske senare, brukar ju göra så :-) Jag trodde planerna var utgång på stan, stod så på schemat, men tydligen är det på nationernas hus, (efter karaokefesten)  skulle vara kring 800 personer o brukar tydligen vara superskoj , det brukar ha ställt upp så man kan dansa på borden o sånt (ni vet sånt gillar jag ha ha) Dock tror jag att jag ska träffa Anna o bege mig ut på stan istället, ja så får det nog bli, kul det oxå när man typ aldrig är i utesvängen ha ha

Men  jag har en del funderingar: Kan man verkligen bli en partyprinsessa mer? Eller ser man ändå ut som en tokig småbarnsmorsa? Kommer kroppen ihåg vad festa innebär,? eller tror den att flaskan är ytterligare en vällingflaska som man blandar i mörkret? Kommer hjärnan ihåg hur man rörde sig på dansgolvet ? eller blir det nån slags dans som mora träsk sysslar med? Kommer man ihåg att konversera på ett korrekt sätt? eller kommer jag helt plötsligt be den jag konverserar med söka upp lite roliga pinnar o blad?
Skämt o sido men känns faktiskt som det var ett bra tag sen man var ut, så det blir nog skojsigt, hoppas bara det går bra för barnvakten. Nu har Tindra faktikst svoit bra i 2 nätter i rad, bara vaknat till vid 22-23 o sen somnat om på en gång o sovit  resten av "natten". Så jag hoppas hoppas hon sover lika bra i natt, ja jag hoppas att den där gången hon vaknar går lika bra att somna om!

Har iaf även bokat in mig på en sittning blir nog skoj. O nästa helg var det ju det där med laget så, lite kul att det börjar hända lite såna saker oxå.. Fast lite läskigt att tiden går så fort för jag vet att det oxå kommer säga svicch så är den första tentan här, 21/9, uääkk en sak jag inte saknat med skolan :-)

Även fast jag känner mig oerhört trött så är jag sååå glad att allt börjat nu med skola,träning och dagis. Att man äntligen har sitt eget igen sååå skönt. Denna veckan när gubben har varit borta har bara sagt sviccch och jag har knappt hunnit sakna honom. Eller klart jag saknar honom, men jag har liksom haft fullt upp av mitt eget och det känns hur bra som helst!

Jahapp dags att börja kirra iordning för dagis, so long my friends

Kommentarer
Postat av: sussi

Hejsan. Nu är du utmanad. Du får läsa regler i min blogg :-)

2007-08-26 @ 00:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback