En vecka till har rusat förbi..

Oj nu var det länge sen, man får väl flika in lite med att man haft blogg torka... elelr ja iaf ingen lust att skriva. Veckan har rullat på i full galopp. Dagis går fin fint nu, känns superbra! Hockeyn har hunnit dra igång har gått bra för gubbz så det är skoj!  Börjat träna riktigt flitigt nu, skönt skönt, fast godisråtta kommer jag nog alltid förbli ändå =) , lite gocart, yatzy, surr o skratt ja veckan har innehållit lite av blandad kompott.

Igår var vi af förbi, Johannas syster o föräldrar för de guldklimparna har sagt att de kan ställa upp o vara barnvakt så där nån gång om det behövs, verkligen guld värt för oss! Hon verkade trivas där så det ska nog gå bra.

Imorrn börjar skolan har varit o kikat förbi där idag så man hittar, jisses omgivningen ser väldigt trevlig ut ;-) men köpte även en bok den såg inte lika kul ut nåja blir spännade imorrn iaf. Kan inte låta bli att tänka på alla som ettor som började i dag o säkert var jätteförväntansfulla över att få börja skolan, jisses så gulligt!

Imorrn drar gubbz i väg till finland fram tom lördag. De har match i uleåborg på torsdag, kom på en snilleblixt att jag o gummz skulle kunan flyga hem på torsdag o vara hemma över helgen, skulle vara sjukt trevligt var hemma hela familjen en helg så här nu, för gubbz är ledig fre (resdag) lör ,sön.. Men men blir nog inget av det , kostar ju några tuss så man får la vänta kanske...men som sagt med oss vet man aldrig vad som sker ha ha

Har förövrigt hittat en dööööfin windstopper jacka som jag vill ha, halva priset är den oxå på nu skulle behöva en sån men måste grunna vidare på det med. Skulle så gärna vilja vinna en stor hög med pengar , speciellt så här års på året!

Förresten är det klart nu vi får nya grannar from 1 sep, var tydligen ett ungt par men en tjej (tror det var en tjej) i tindras ålder, så jag håller tummarna för att det är ett trevligt par vore nice!


Nej dags att sluta svammla om ignenting nu, o göra lite nytta..
men vi hörs!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hunnit fundera vart du tagit vägen :-) Kram!

2007-08-21 @ 15:03:53
Postat av: Anonym

det var jag :-) /Susanne

2007-08-21 @ 15:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback