För en gångs skull har vädersnubbarna rätt..

Ja alltid när de lovar dåligt väder stämmer det minsann. O självklart regnar det som allra mest när man ska cykla till dagga. Jag inser jag inte har några regnakläder sätta på mig, knappt ett par gympapjucks/stövlar. Måste införskaffas, eller kanske önskas i present till födelsedag, vill ju ha en sån där fin 8848 (vet ej vad märket heter) jacka,..

Inskolning dag 3:
Tindriz har svoit dåligt nu några nätter idag o var inte på sitt allra bästa humör här hemma innan dagis, men väl där gick det ok. Skulle lämna henne där så hon käkade lunch själv. det haede dock gått si så där hon hade blitt arg o hämntat ina stövlar o skulle hem, så det bliddei ngen lunch idag utan hon fröken gick o gjorde pärlarmband i stället.. Nåja lite sånt får man väl räkna med.. Känns iaf skönt att kunna ha 2 v inskolning som man bör istället för en som jag först hade varit tvungen ha.

Har förvrigt kommit hem från ytterligare en middag ute i vidingsjö, middag där ute 2 dar i rad nu, Inte illa. trevligt sällskap.!!Kul att se att gummz o Moa börjar ha lite kul nu oxå! Har förövrigt kanske fått lite hjälp av dem med barnvakteriet, känns super!

Imorrn pyser gubbz iväg på första matchen ,kul! Men jag har då sagt han måste ta med sin egen nyckel, för inte vågar jag liggga med olåst dörr halva natten, Tror allt jag kommer va lite rädd för spöken, spec här i juli, augusti o början av september när det är lite borta grejer. ha ha.

I helgen är det ledig ,hade man haft lite flis på kontot hade nog en helg i sthlm legat högt på önskelistan men nu är så inte fallet, så vi spånar lite på att kanske höra oss för med nån annan, vi får se. nej nu dags att borsta gaddarna o sen lägga sig till rätta o kika lite so u think u can dance, faaaaaaaaannnnnn vilka grymma dansare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback