irrande, virrande..

Irrande, virrande...
velande, kelande..
spontana, galna...
Lekfulla, tokfulla..
busiga, tjusiga ;-)
impulsiva,positiva..
slarviga, larviga...
alltid på språng, med nått nytt på gång...
Ha ha ha så kan man med några ord sammanfatta vår tokiga lilla familj =)

Har precis irrat fram o åter från universitet för att i all hast försöka fixa ett studentkort så jag kan flyga "billigt" hem, men de hade inte öppnat ännu. så på vägen hem hann jag återigen ändra mig o kände att det blir lite dyrt o bökigt för några dagar, så nej vi blir hemma o busar i stället.. men ingen kan anklaga oss för att ha bra framförhållning o  glasklara planer =) Är ju inte kväll än så vem vet hips vips glider man hem iaf, men nej jag tror inte det... ser framemot veckanosslutet här i linköping istället!

Fru o herr Franz

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej gumman, du är så rolig. Ni är en riktigt härligt galen familj, and we love you just the way you are ;-)
Förstår att det hade varit skönt att komma hem några dagar, är alltid så mysigt. Hoppas ni får ett mysigt veckslut i Linköping och att det går bra för J på matcherna.
KRAAAAMAR

2007-08-22 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback