Så nu var man bvg:are

Första dagen i skolan avklarad, måste säga det kändes väldigt bra. ska nog bli skoj plugga igen om än jag vet man kommer slita sitt hår ett antal gånger :-) Klassen bestod mestadels utav tjejer, vilket självklart var kul men saknar faktiskt grabbzen lite brukar bli sån skön stämning då. de har iaf ordnat en del saker så här i början ska la föröska gå på nån, var en sak som många verkade nappa på o det gjorde jag med, lite karaoke fest på fre o sen utgång, kan man ju inte säga nej till =) Blev dock lite nervös först över barnpassningen, men har kommit i kontakt med en jättego tjej som nog kan ställa upp. Hon ska komma förbi här på torsdag eftermiddag så jag hoppas det klaffar så jag kan gå ut o slå klackarna i taket på fre,vet jag kommer bli grymt besviken om det skulle skita sig...
Jag hoppas verklgien iaf att det ska gå bra om gummz vaknar på natten/kvällen vilket hon ofta gör, hon kan nämligen vara tokarg när hon vaknar, även på mig o gubben så jag hoppas hon inte skrämmer skiten ur barnvakten...
(nästa helg har ju johannas familj sagt de kan ställa upp o hjälpa till men man vill ju inte fråga dem i tid o otid, dock superbra att veta att dem oxå finns nångång då o då...)  Appropå tjejen som ska komma förbi på torsdag så sa hon att hon nog kunde ställa upp nån hockeykväll om jag ville, superskönt om det skulle fungera. saknar som sagt mor o farföräldrarna men när inte dem finns nära är det skönt att föröska knyta andra bra kontakter om så behövs.

Appropå klackar, shit vad mkt ett par högklackade skor gör, provade lite kläder o oj vad silutten o intrycket man får ser bättre ut när man kommer upp sig lite i världen (inte lika kort som lilla my hela tiden...) synd bara att man får så djävulusiskt ont i  fötterna gå i såna skor jämt. Men när man ska vara fin går det an. Annars är jag på jakt efter ett par nya snygga sneakers, så skönt o snyggt.

Gummz hade gjort handavtryck med färg på dagis idag, så frröken sa att kanske hon får för sig sätta färg i händerna hemma nu. Vi hann knaptt mer än in genom dörren så försvann min lilla dam, hörde sen hur hon ropade från badrummet, med stängd dörr,anade genast oråd då. Mycket riktigt där stod, med sin lysblåa duschkräm in kladdad över allt på händerna o tryckte så fint på magen o badkaret, dessutom var det sån kräm över ganska stor del av golvet, nåja hon var så nöjd o glad så man kunde nästan inte annat än att skratta.

Nej nu dags att se på lite snygga moves på tv så sov gott kära vänner!

(bvg:are= beteendevetenskapliggrundkurs, kallas bvg, så alltså = bvg:are tydligen ha ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback