1sak gjorde jag iaf....

kanske inte prioriterade helt rätt, för skolböckerna njet dem har jag inte öppnat än... Men jag tog mig iväg till gymmet o körde lite passade även på att sola lite. Attans vad skönt det var, kom på mig själv med att tankarna drog iväg både till det ena o det tredje, ovanligt va =) men mest tänkte jag på en mysig sak..
Hann väl inte riktigt träna så ordnetligt som jag ville men vad sjutton jag körde på ganska bra iaf o det är grymt skönt..

Nu ska gubbz ha iväg mig på 2 läggavisningar,återstår väl att se om jag hittar...Får la se om dem är nått att ha...
Sen blire so msagt hockeym en först blire nog ett stopp  på Maccy D, lillgummz o mitt vanliga stopp innan match.. eller vanliga o vanliga men ibland så... =)

Men men ska jag nu hinna måste jag hopa in i duschen...

Stor puss på er gobittz out there... extra big till Johan =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gumman min!
Hoppas allt är fint med er alla tre? Och först; STOOOOOORT Grattis till Johan som kom med i l-laget! Bananas så roligt! :-) Och ang kommentaren hos mig, JA jag hoppas också att vi SNART kan klämma in en date! Vore så roligt att snacka oss samman och myspysa tillsammans! Saknar ju våra norrländska gosegrisar! PUSS gumman, och tänkte försöka lösa den där saken som vi pratade om för längesedan... Där ni OCH vi var huvudpersoner... Kommer du ihåg?? NI måste få se, tokskoj!
PUSS

Postat av: Sanna

Jihooo såg även att mister F gjort mål idag igen. Nu har´han allt vanan inne, låt det fortsätta så!! Grattis från Sannis & Tängan

2007-12-04 @ 21:56:25
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja just ja den vill vi se =)
han tackar o bockar, ja fan det är kul o skönt!!

Som sagt vi får kirra det här efter julen kanske, vore väldans mysssigt!

HA det bäst skruttan! Puss puss

2007-12-05 @ 12:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback