....

Varför hittar man alltid massa saker till en själv när man verkligen inte får handla... grr Jag hittade en gööörrrrrrr fin jeanskjol på MQ, men den kostade 900 riksdaler, f*ck, Hoppas den är på rea i mellandagarna, då ni då hamnar gobiten i min garderob bums!! ha ha

Men men nu är det klappar som står på inhandlingslistan.... skulle verkligen behöva klippa mig oxå.. ska kanske se om det finns nån tid där mellan jul o nyår när jag kommer hem, hoppas.. annars kanske det får bli drop in nån stanns..

Kommentarer
Postat av: Cicci

Håller med, alltid när man letar julklappar så hittar man massor av fint som man gärna skulle vilja ha.
Hoppas kjolen kommer på rean, MQ är grymt. Saknar den affären, men får nöja mig med alla braiga affärer här.
Du får komma hit och shoppa med mig ;-)
Kramis

2007-12-18 @ 19:28:15
Postat av: Jenny

Ja det är liksom alltid så... likadant de gånger man går på stan utna nada dinero så finns det ammsa fina saker som bara liksom ligger där o retas med en :-)

Ja du MQ är allt bra..Men jag antar att du trivs rätt med bra med en del av affärerna där, du vet att jag mer än gärna skulle komma över o shoppa loss med dig stumpzi!!
Kram hjärtat

2007-12-18 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback