2007...



Året 2007

En liten sammanfattning av det gångna året.. Fast det är ju lite svårt med tanke på att mitt minne är som en guldfisks...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag bodde en stund i Finland och då flyttade jag till Linköping

Höll du några av dina nyårslöften? Inte direkt att jag skulle bli bättre på att äta mindre gosaker, ännu gottegris =). men några andra småsaker kanske jag höll..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jadå, här vare till o med syskon som kom..

Dog någon som stod dig nära? Nej tack och lov för det!

Vilka länder besökte du under 2007? Fan så trist ingen resa, o finland räknas väl knappt...

Är det något du saknat år 2007 som du vill ha år 2008? Jo då det finns en del saker...

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Jag kommer minnas när vi kom till lkpg, var så oerhört skönt att komma tillbaka o jag kände mig riktigt glad.. sen finns det fler datum som jag nog komemr minnas...

Vad var din största framgång 2007? hmm svårt... kanske att jag klarat allt i skolan trots att det kännts omotiverande mellan varven..

Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej då, inte det, frisk som bara den.. eller ja lite krux med magen där ett tag, lite magkatarr, var nog lite mycket stress o grejjer där ett tag..

Bästa köpet? ha ha svår fråga då jag shoppar rätt så ofta.. =) teven till sovrummet kanske , mys =)

Vad spenderade du mest pengar på? hmm kanske kläder..

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja då många saker.. Att vi flyttade hit, att J skrev nytt kontrakt, att jag träffat en riktgt govän, plus många fler saker...

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? oj då finns en del men ni vet ju jag o namnen på låtarna får la nynna dem för er sen ha ha

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Är la alltid upp o ner.. början av året var lite tuff, när vi var i finland o inte visste nått om framtiden, sen kom vi hit det var skönt men lite rastlöst att måsta gå hemma i minst 4 månader till i väntan på dagisplats.. men sen kom man in mer i lviet här här o nu trivs jag ypperligt..fast nu finns det ju en del saker man grubblar på..

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat som jag borde...

Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat mindre, jag msåte lära mig att kunna koppla av oxå..

Hur tillbringade du julen? I lule o köllix..

Blev du kär i år? Johan i löööv :-)

Favoritprogram på TV? Grey's  o Desperate

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej det finns nog ingen som jag kan komma på, brukar dessutom sällan säga att jag hatar nån känns som lite för stark ord

Bästa boken du läste i år? tror inte att jag läste nån bok i år, itne ens skolböckerna men ser ni det gick ju fint ändå =)

Årets bästa film? Väldans svårt val, finns ju många bra..

Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag partade lite med Anna o Evve o några till..

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jodå det finns det.. mera moneysar kanske... ha ha.. roligare kurs.. nån liten resa kanske.. o lite annat smått o gott...

Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Leggings, klännignar eller tunikor, har jag nog i princip bott i det gågna året, mmm så wonderful!

Vad fick dig att må bra?Vännerna, Tidnra o Johan

Vilken kändis var du mest sugen på? Ha ha vilken fråga... vem sjutton var det då.. kanske wentworth miller... han kan få dela cell med mig anytime =)

Vem saknade du? Vännerna i andra städer o länder, ni vet vilka ni är, miss u!


Jada det var det... var svårt komma på vissa svar men året 2007 har alltså egentlgien varit ett rätt omvälvande år för mig rent personligen, ganska många känslor i omlopp där i början, lite jobbiga känslor av otrygghet o funderignar om framtiden.. men ju längre året gått desto mer har det klarnat o jag har åter landat. Jag har insett att jag måste lyssna till mig själv o vad jag känner o tycker. Nu trivs jag som fisken i vattnet här i linköping, finns vissa saker som jag vill göra under 2008, vissa saker jag önskar mig så in o bombens.. Jag hoppas o tror att 2008 kommer bli ett bra år!!

Puss på er gobittz


Kommentarer
Postat av: Lotta granne

Vill bara önska gott nytt år och sånt. Jag ligger fortfarande på rygg efter magsjukan som blev en seg rackare på mej tyvärr. Men det är helt klart bättre nu. Hoppas att ni fr ett trevligt party ikväll!

2007-12-31 @ 14:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback