Allt slut... hjälllllppp

Idag har jag varit på stan o svurit, precis allt som jag ville ha var antignen helt slut eller så fanns det bara i bamsestora storlekar , superkul not.. så nu har jag ännu inte en blekaste aning vad som ska pryda min kropp på nyårsafton, eller ja kanske kanske får bli den där klänningne från mq ändå.. hmm ja vi får se, kanske glider ut på ikano en sväng i em...

Jag har även klippt mig idag, inget raffit utan bara toppat håret lite.. var skönt få bort det mest kluvna iaf...

Nej nu är jag på tok för hungrig för att gagga här... shit vilket tråk inlägg men vad fan det får ni ta =)

kramen

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej min vän!
Hoppas allt är bra med er! Skönt att få ditt mess igår, kunde inte låta bli att undra... Kan mycket väl tänka mig att du känner som du gör ibland! Helt förståeligt!
Här har vi blivit asförkylda hela bunten utan Henrik. Usch, så trist! Hoppas det går över snart!
Kram!!

2007-12-29 @ 11:56:01
Postat av: Fredrik

Halloj, hoppas att ni får ett "friskare" nyår än vad ni fick jul. Lotta ligger med magsjuka idag, usscchh ja vi får hoppas hon piggnar till snart. Om vi inte ses innan, så vill jag passa på att önska er ett gott nytt år!

// Grannen

2007-12-29 @ 15:36:50
Postat av: Marran

Hej Jenny m. familj! Hoppas ni har haft en underbar jul! Synd att du blev sjuk på juldagen... det hade varit så roligt att träffas...:) Men man kan inte göra något när man mår dåligt, man orkar inte heller...:/ Jag hoppas ni kommer upp snart igen så vi får träffas! Nu bokar vi in fest nästa gång ni kommer...:) Kram Marran

2007-12-29 @ 15:47:31
Postat av: Anonym

Anna: Tack gumman ditt mess värmed lite i hjärtat mitt, skönt veta du finns (fast det visste jag ju såkalrt redan.. =) )hoppas hoppas ni kryat på er o är friska till att fira in det nya året, tänker på er o saknar!
Sor kram!

Freddan: Men stackare hoppas ni blitt friska nu så ni kan fira in det nya året, fyy hatar den här himla magsjukan som verkar gå överallt.. fyy...
Gott nytt år på er med!!! // Grannen än så länge...

Marran: Ja detsamma! Ja fy det var itne skoj, hade varit så roligt träffa er alla o slå klackarna i taket, men tyvärr ville det sig inte denna gång, jag får la börja ladda för nästa gång redan nu, för nästa gång man e hem måste vi allt styra upp nått!!
stor kram på dig vännen min!

2007-12-30 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback