Back home...

Japp så är man hemma igen... skönt... Har varit väldans trevligt först hann vi träffa både fam saravo o vahaltahi på arlanda o visst slank det ner nån cider... Sen kom vi hem o visst dem säger att snön har tinat bort men det är då fan så mkt mer vinter än hemma,skönt. Idag på dan lyste solen så fin man blev riktigt vinter glad..

Igår var ju inte tanken att vi skulle ut men opps vi hamnade visst där. Skulle bara ut o kika läget lite, ta nån öl o så, var rätt skoj många som var hemma o som man inte sett på länge, kul att surra massa strunt, fast visst var väl inte världens happening men det är det la sällan på fredagar, jag kan inte sticka under stolen med att jag gärna gått ut i luleå idag.. fast nu är vi här, i kööölix o det är fan så nice det med, blir att bada tunna ute i kylan mys! Hade tyvärr glömt min bikni o utbudet var la inte allt för stor nu, dessutom inte när jag bara fick gå o kika på 2 affärer mer hanns inte jag fan den duger väl. Ikväll blire nog mest grabbar här men jag kan itne säga att det gör nått, jag känner alla bra o de är sköna typer, jag tycker ibland det kan va riktigt riktigt nice hänga med grabbzen sån rolig o skön stämning ha ha....o dem brukar tycka de e skoj jag e med oxå eftersom jag inte är nån tråkfis som bara sitter i hörnet eller typ tvingar mig på min grabb nej du jag partar o har skoj som dem =) Fan vad nice!! Men visst, jag ska inte sticka udner stolen med att det finns saker hemma i lkpg jag fan saknar o tänker på. Bland annat Anna gumman, är rätt roligt ändå vi har inte känt varann så länge egentligen men hon är fan redan en av mina allra bästa vänner, goare tjej får man söka efter, dessutom är vi ett radarpar utan dess like, miss u honey!! Är så skönt när man träffar tjejer som man klickar med direkt Cicci är en annan dam som jag fan saknar som sjutton!! i kväll snart ska jag baske mig pröva ringa henne!! My girl miss u alot!! Åhh man bara önskar man kunde samla alla på ett ställe samtidigt..

Ska försöka knäppa lite niciga kort som ni får se sen men ni får hålla ut tills jag är back in town för jag har ingen kamera kabel här...

Har ju även träffat family erixon/Johnasson idag, åhhh det var mys på hög nivå, kändes lite synd att man var tvungen åka just när emmsan o tindriz började leka som bäst.. men det var ett par herrar som hade bråttom till att fixa tunnan... Agnes var såå söt..

Gummz myser iaf för fullt här uppe, av snön o att träffa mormor, morfar, farmor o farfar o resten, ku latt se att hon verkligen trivs =)

Ja resten av julhelgen blir väl mest mys o besökande o sånt som julen ska vara, men visst det lockar som fan med fest hos annicka på juldan, så möjligheten är riuskigt stor att vi dyker upp där...
Tänker rätt mycket på lite mys, som vanligt ha ha...Men fan mys är aldrig fel speciellt inte med min mysiga Johan

Stor stor kram till er alla, som vanligt fet stor till Johan

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

God JUl på er!

Jag önskar att vi också hade haft lite snö. Men vi ska ju åka åt `fel` håll också.. så det blir nog inget med det tyvärr.

Vi klarade oss från magsjukan i alla fall. Men farsan fick den fast tillfrisknade snabbt. Det verkar som att ni också klarade er.. eller hur?
Skönt i så fall.

Johan Fick en femma i Corren häromdagen Han och två till. Men det kan ni väl inte ha missat..

Ni får ha en fin jul i norrland!

Kram från Linköping!

Postat av: Lotta i huset brevid

Snyggt jag skriver också... God Jul.. menar jag förståss...

2007-12-22 @ 19:16:42
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Cicci

Gumman, du är så go.
Vi har fått nytt hemnummer nu i veckan och jag har glömt bort att skicka ut det. Skickar det på din msn, så du har det. SAKNAR dig! God Jul och massor av kramar till hela familjen Franz

2007-12-22 @ 21:46:46
Postat av: Anonym

Grannarna: God jul från oss, o grattis till Anton!
JA du det är inte mkt snö här heller fast det snöade ute nyss så kanske kanske... Hoppas ni får det mysigt söderut.. ses till veckan kram

Cicci: En riktgt god jul på er med!! kram

2007-12-23 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback