bara svammel....

Nyårskläderna har bara varit ett enda gorm att föröska hitta, blir irriterad bara jag tänker på skiten ha ha.. allt har vart slut eller så i fel storlek eller så tänkte jag vänta o se, men när jag kom tillbaka så då fan var det oxå slut grrr.. nåja blir nog fint ändå, för allt klär ju en skönhet är väl så ordspråket säger =)

Blir varm i hjärtat när jag tänker på en sak, ler lite fånigt för mig själv ha ha.. men vad sjutton mmm mm mmm ha ha...

Är sugen på lite vin i kväll o jadå jag lyckades nog få med mig systeryster i mina vintankar, så vi får vi se vad som händer... =)

Johan envisas med att sitta o se på sitt skit på teve är så less p åatt höra dem där dönickarna som pratar skit , kan inte fatta att han tycker det där är så bra...

saknar lillgumman lite men hon har det nog mys i norr, i går var hon på djurpark med mommo o moffa o såg på bland anant isbjörnarna,, tycket hon nog om... Snart skulel ohn förvörigt ringa till lilla mig ska allt lbi gott höra gofisens röst =)

Men men inte tid med detta nu.. pussen på er o som vnalgit en grande till johan

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sant så sant! Allt klär sköna Jenny! :-) Vill bara önska er ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR! Hoppas ni får en FAB kväll och slå klackarna i taket rejält.
Kram gumman, miss U!

Postat av: cicci

Hej stumpan. Jag önskar vi kunde fira nyår ihop och hinka lite ivin :-)
Jag hoppas ni får det mysigt och roligt, vi hörs snart igen.
Pussåkram gumman

2007-12-29 @ 19:27:24
Postat av: Anonym

Sanna: Gogumman =) JA detsamma: GOTT NYTT ÅR PÅ ER VÅRA GOA GÖTEBORGARE =)
Hoppas ni oxå får en udnerbar vistelse i med era vänner.. stor stor kram

Ciccen: Ja du gummz det hade varit grejjer det , miss u lot honey =).. Hoppas ni oxå fr det tokbra o massa mys! GOTT NYTT ÅR PÅ ER MED!!
Puss på're gumman min!

2007-12-30 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback