Blandat men inte så mkt...

Men är för trött för att skriva nått mer...
resan gick bra, massa folk, lite trött, skönt vara hemma.. hunnit ner på stan en sväng surra strunt med A, skulle gå på bio men fullt.. men men här är lite pics från ledigheten i norr...

image408
Kan ju börja med att lägga upp min juldagsutstyrsel som så många andra gör.. fin va.. Nja kanske inte, sjuk o risig som sjutton..Som ni kanske ser mår inte lilla jag så bra där o fick stanna hemma i myssisar.. precis vad jag ville, not!!

Tindra träffade iaf tomten 2 ggr o fick en himla massa julklppar:
image409
image410

Dagarna innan tomten kom hanns det även med 2 utekvällar , varav en med badtunna innan mys:

image412
Mysigt o skönt, dock lite trångt så lilla jag avvaktade ett tag tills det blev lite mer rörelse ,sen blev det både tunna o bastu...

image413

Men det får vara allt för denna gång, bye bye från lilla mig!! kram på er gobittz!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni är ju på tok för söta! Jesus Amalia! :-) vi träffade också två tomtisar, jag som bara hört det fanns en... Konstigt det därá!
Jag hoppas du har det mys hemma i Linköping med goa familjen och dina vänner!
Ha det bäst gumman!
Hoppas vi snart kan ses. Alice hälsar till er alla.
Tusen kramar kommer glidandes längst E4:an


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback