Borde resp gör....

Borde:

* Börja Plugga till omtentan

* Åka o träna har ju packat väskan klart o bilen står här utanför...

* Plocka iordning här i vårt kaos...

* göra lite julmys...

Gör:

* sitter här o kikar, babblar på msn...

* spanar in lite mysiga kläder från nätet.. vill ha!'

Tiden börjar dock bli knapp, snart dagga dags o så blire hockey ikväll. Hoppas hoppas Tinrdiz e uppladdad för det var ju evigheter sen jag var på match nu, idag vill jag!! Men f-n vill oxå hinan träna så bye bye my friends


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är för söt du lilljensan! Blev genast lite piggare efter att ha babblat lite med dig på msn:-) Tänkte på det att sen när vi har mkt ledigt från skolan under julen borde vi passa på att göra Tallboda motionsspår tillsammans! Jag är ju ute o traskar där titt som tätt, vore nice med sällskap vid tillfälle! Kram/Lisa

2007-12-04 @ 13:26:11
Postat av: Anonym

Du med! Hoppas du kryar på dig snart!
Ja du hojta bara till så hänkar jag på 8om jag kan så klart) ,brukar ju försöka knata där ibland, men bra mkt roligare med sällskap, så bara plinga...
kramiz

2007-12-04 @ 15:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback