Elefant i köket...

Ja då det tror jag vi är nästan ensamma om att ha... Tack o lov är den inte lika stor som en riktig elefant..

Så här var det, igår upptäckte jag gumman i full färd med bläckpenna på köksväggen, gahhhh panik (tur som var rätt långt ner på väggen) sa åt henne att sluta att man absolut inte får rita på väggen utan bara på papper. Hon tittar upp på mig o säger "mamma har ritat en elefant" =) Hon tyckte alltså att jag skulle vara glad över att hon ritat en sån fin elelfant här på vår köksvägg. Japp så nu ni som undrar vad vi har där nere på väggen, kom inte o ifrågasätt, det är ju helt uppenbart att det är en bläckelefant =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Busungen er!!! :-) Alexander gjorde något liknande då han var liten... An "pyntade" dock hela väggarna i hans rum med fin, fin kritfärg! Isn´t he lovely?! Hans mamms och papps var dock inte lika förtjusta i hans konstverk som han var... undra varför?
TUUUUUSEN Pussar och GlAD LUCIA!!! Hoppas på lite bilder på Bustjejen!
PUSS, Alexander hälsar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback